פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע!!! נושא התלונה:
כהן  דורית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

אבי קנה מסך טלויזיה של 39 אינץ של Philips
בהגיעו לבית הוא התקשר למוקד לתיאום טכנאי להתקנה התיאום היה לשלושה ימים לאחר הקניה. וכשהגיע הטכנאי נאמר כי יש בעיה עם הטלויזיה ושצריך להחליף אותה. נאמר כי יצרו איתנו קשר להחלפה. לאחר כשבוע ימים נוסף נאמר לנו שהטלויזיה צריכה להגיע מהנמל (כי אין יותר כאלו בארץ!!!!) ולאחר המתנה של עוד שבועים נוספים הגיע הטלוזיה ויום אח"כ הטכנאי שהתקין אותה ורק אז סוף-סוף הייתה לנו טלויזה.
במהלך כול התקופה הזו בוצעה פניה חוזרת ונשנית למוקד של אלקטרה שפ נאמר לי כי הנושא בטיפול וידיעו לי מתי היא צריכה להגיע. בנוסף אבי קנה באמצעות הטכנאי מגן ברקים שאותו רצינו להחזיר (עקב מחיר החסר תקדים אל מול מה שיש בשוק- אנחנו קנינו במחיר של 150 בעוד ברשתות השונות המחיר הוא 30-50 ש"ח) נאמר לי כי אנו יכולים להחזיר אותו בסניף תלפיות בהגיענו לשם נאמר לנו כי שם לא ניתן להחליף!!! אין צורך שאני אסביר כמה מטרטר ללכת וטוענים כי זה בכלל לא המקום בעוד אבי עשה את הצעידה מביתנו אל המקום ברגל מכיון שירד שלג בירושלים וזה היה היום האחרון שבו ניתן להחזיר את הכבל.
אנחנו קנינו את הטלוזיה כי זה אלקטרה בגלל השם - אני חייבת להודות כי התאכזבנו עמוקות!!!
עברנו מפח נפש קשה!!! יצאנו מתוסכלים וכועסים מכול התהליך של קנית טלויזיה

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה