|
|
|
|
|
|
מחיר מופרז עבור תיקון מזגן זמן קצר לאחר תום האחריות-חברת אלקטרה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מחברת אלקטרה מזגן ששמו "אלקטרה קלסיק". לאחר כשנה וחצי, זמן קצר אחרי תום האחריות, המזגן הפסיק לפעול ולימים נודע לי שכרטיס האידוי שלו התקלקל. הזמנתי טכנאי אלקטרה על מנת שיתקן את המזגן. הזמנת הטכנאי+החלפת כרטיס האידוי עלו לי ביחד 725 שקלים. סכום מופרז ולא הוגן המגיע ללמעלה משליש מחירו של המזגן. זאת ועוד, כאשר שאלתי את אלקטרה האם הם מספקים אחריות על כרטיס האידוי היקר שהוחלף תשובתם הייתה שהאחריות היא לשלושה חודשים בלבד.
דורשת שסכום הכסף שנלקח ממני יוחזר לי.
|
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|