פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אישור הגעה של טכנאי שרות של כשמונה שעות וארבעים דקות נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/12/13 תואם לי ביקור של טכנאי מזגנים לתיקון של מזגן שנמצא בתקופת האחריות שלו.
טכנאי הגיע באיחור של כשמונה שעות וארבעים דקות מהשעה שסוכם איתו.
בעקבות האיחור נאלצתי להפסיד יום עבודה.
אי לכך אני דורש פיצוי לפי חוק הטכנאים:
"על איחור של שלוש שעות ומעלה מעבר לשעתיים המותרות (כלומר חמש שעות מהמועד שתואם) – זכאי הצרכן לפיצוי בסך 600 ₪."

השתלשלות העיניינים:
1. בתאריך ה 16/12 התקשרתי לשירות לקוחות של אלקטרה ותיאמתי
ביקור טכנאי לתאריך ה 23/12 בשעה 08:00-10:00.
2. בתאריך 22/12 בשעה 11:00 קיבלתי SMS שמאשר שטכנאי תואם
לתאריך ה 23/12 בשעה 08:00-10:00.
3. בתאריך 23/12 בשעה 9:13 התקשרה אלי נציגה משירות הלקוחות ואמרה לי שהטכנאי מתעקב ולא יגיע אלי בזמן היא הציעה שתי אפשרויות:
א. שהטכנאי יבוא ביום חמישי בשעה 08:00-10:00.
ב. שהטכנאי יגיע היום בשעה 12:00 וכנראה אפילו לפני.
אני סירבתי לשתי ההצעות ואמרתי שאני ממשיך לחכות לטכנאי.
4. הנציגה אמרה לי שאין מה לעשות והטכנאי לא יגיע בזמן ואמרה שהאפשרות היחידה זה שהוא יגיע בסביבות 12:00 ושהוא יתקשר אלי כשהוא בדרך.
5. בשעה 11:35 התקשרתי לשירות הלקוחות של אלקטרה לברר מתי הטכנאי יגיע
המענה הקולי האוטומטי אמר לי שתואם לי טכנאי לשעה 13:00-15:00
( דבר שלא תואם איתי ושלא הסכמתי לו מעולם).
כאשר דיברתי עם נציג שירות והסברתי לו שהנציגה החליפה לי את זמן ללא הסכמתי הוא אמר שהוא יברר מה העיקוב וירשום בכרטיס את מה שאמרתי.
6. בשעה 13:30 התקשרה אלי בשנית הנציגה שדיברתי איתה בשעה 9:13 ואמרה לי שהטכנאי עדיין מתעקב ויגיע רק בסביבות השעה 16:00.
הסברתי לנציגה שהם עוברים על חוק הטכנאים עם העיקובים האלו, הסברתי לה שלא אישרתי את לה את החלפת זמנים שהיא עשתה בבוקר ושזה לא מקובל עלי ושאני מחכה בבית כל היום לטכנאי.
הנציגה אמרה שאין לא מה לעשות ושהטכנאי יגיע אלי רק בסביבות 16:00
7. בשעה 15:45 התקשרתי לשירות הלקוחות ע"מ לבדוק מתי הטכנאי מגיע, הם בדקו איתו ואמרו שהוא יגיע בסביבות 16:00, כאשר ביקשתי הבהרות בנוגע לפיצוי של חוק הטכנאים הנציג לא ידע לענות לי פרטים ונתן לי את הפקס של פניות הציבור.
ביקשתי לדבר עם נציג בכיר ונאמה לי שהוא יחזור אלי עד שעה 19:00 באותו היום
( עכשיו שעה 14:00 ביום אחרי ועדיין לא חזרו אלי ).
8. בשעה 16:05 התקשר אלי הטכנאי ואמר לי שהוא בדרך אלי מהוד השרון.
9. בשעה 16:40 הגיע אלי הטכנאי.
10. הטכנאי איחר ב 8:40 שעות מהמועד שתואם איתו.
פיצוי בסך 600 ₪ ע"פ חוק הטכנאים פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה