פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חלופי ומקורי לקויי+שירות משפיל ביותר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי רכשתי מכשיר אלקטרה בר במהלך ה-8 חודשים נתקלתי ההעיות מסוג של אין יציאת מים חמים מהמתקן חימום באופן עצמאי אבנית וכו'
לאחר מלחמת ייאוש מול שירות הלקוחות ועניין הגעת הטכנאי נאלצתי להתחנן להקדמת מועד טכנאי כל פעם מחדש מכיוון שיש לי תינוק בבית והמכשיר בשימוש לצורך האכלתו
הגיע טכנאי מסר לי מכשיר חלופי ולקח את שלי , (01/01/14)
עד היום לא התקשרו לגבי הצכשיר
ובמקביל המכשיר החלופי לתדהמתי גם הוא לקויי מים חמים לא יוצאים וגם מים קרים והגוע מכל הדלפה של כמות מים אדירה מתחתית המכשיר שגרמה לרטיבות חמורה בארונות המטבח ולקצר חשמלי בכל הבית
ממקרה זה נאלצתי כמובן להביא איש מקצוע חשמלאי וגם להישאר עם מכשיר מים מכובה ורתיחת פנג'נים בגז .
בנוסף לכל זה... ביקשתי לדבר עם מנהל חזר אליי נציג בשם תומר והשיחה לא הובילה לשום מקום הייתה ברמה ירודה מאוד שכבר ניתקתי כי הרגשתי עוגמת נפש כזו שאין לי כוחות.
היום 19/1/14 אזרתי כוח כי בלתי נסבל להיות בלי מכשיר והתקשרתי למוקד פלא פלאים ענה לי נציג העונה לשם תומר (אותו "מנהל") וישר בתחילת השיחה שאלית האם אני מדברת עם נציג והוא ענה לי שכן .....
מכאן הכל מתגלה השיחה שוב לא הובילה לשום המקום אף נאלצי לחוות סירובים לבקשתי להעביר אותי לנציג אחר וכמובן יכולתי רק לתפוס ברמפה ואיך הוא אמר לי לסתום את הפה........
מה ניתן לעשות ואיך אפשר לפעול ברמה המשפטית?
ובנוסף לקבל מכשיר תקין בכל חלקיו הטכניים ....????
עלבון סוג הנזק :
התנצלות והחלפה ראוייה למכשיר שהוא תקין פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה