פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום - שירות גרוע נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיקרוגל של ווירפול בשקם אלקטריק בת ים בתאריך 11/1
לאחר ששמתי לב שהצלחת אינה מסתובבת כמו שצריך פניתי ב 23.1 לשירות הלקוחות של אלקטרה. זמן ההמתנה במוקד היה בלתי נסבל ושכבר ענו לי ניתקו לי בפרצוף. ביום ראשון, 26.1 ניסיתי את מזלי שוב, ולאחר כחצי שעה ענתה לי המוקדנית, שהעבירה אותי שוב למוקדנית אחרת ושוב המתנתי כחצי שעה. לאחר שהסברתי כי רכשתי מיקרוגל חדש וככל הנראה הוא פגום, היא ציינה כי עליי לשלוח אותו לתיקון. הסברתי לנציגה כי המיקרוגל חדש אולם היא ציינה כי אין לה איך לעזור לי ושאני מוזמן לפנות לשקם אלקטריק שם אולי יסכימו להחליף את המיקרוגל.
התקשרתי לשקם אלקטריק והסברתי להם מה התקלה, נציג השירות ציין בפני כי לא מדובר בתקלה כי אם מאפיין של המוצר. מכיוון שלא השתכנעתי החלטתי להגיע לחנות ולראות כיצד עובד המיקרוגל בחנות והפלא ופלא, לא מדובר במאפיין כי אם במוצר פגום. ביקשתי לקבל מיקרוגל חדש אולם נעניתי בשלילה, ביקשתי לבטל עסקה אולם נאמר לי כי חלפו 14 יום מיום הרכישה... הפתרון היחיד שניתן לי הוא לשלוח את המוצר לתיקון. הופניתי לרחוב ספיר בראשון לציון, וכאשר הגעתי למקום נאמר לי כי הם לא מתקנים ועליי לנסוע לעין הקורא בראשון לציון. כאשר מסרתי את המיקרוגל לתיקון, נאמר לי שעליי לחכות שבועיים (!) עד התיקון כי התיקון מתבצע באשדוד....
רכשתי מיקרוגל חדש ב 1000 ש"ח, לאחר פחות משבועיים גיליתי את התקלה ופניתי למוקד הטלפוני.. בגלל זמני המתנה ומידע שגוי חלפו יומיים מעבר ל 14 יום וכעת אני בלי מיקרוגל לתקופה שעולה על התקופה שהשתמשתי בו....
אני מעוניין בביטול עסקה או לחלופין בקבלת מיקרוגל חדש - לא רכשתי מוצר ברחוב, רכשתי מוצר בחברה ידועה בסכום כספי גבוה ואין שום סיבה שאקבל מוצר פגום ואצטרך להמתין כשבועיים(!) לקבלת המוצר המתוקן / מוצר חלופי. פרק הזמן ממועד הרכישה עד לפניה למוקד השירות עמד על שבועיים והתשובה היחידה שאני מקבל מחברת אלקטרה שהם לא אחראים ושאריב עם שקם אלקטריק. איזה מן שרות זה?? אני פנסיונר שנאלץ להמתין שעות בטלפון, להיות מטורטר בין חנויות בראשון לציון ולהישאר ללא מיקרוגל שבועיים כי קיבלתי מוצר פגום ולמזלי הגעתי יום אחרי 14 יום שמאושר להחלפה /ביטול עסקה...

זאת בושה וחרפה לאלקטרה ולשקם אלקטריק שמוכרים מוצרים פגומים ולא מוכנים לקחת על כך אחריות. לא באתי אחרי חודשיים..... צריך גם להיות הוגנים כלפי הלקוחות שלכם.
כספי סוג הנזק :
החלפת מוצר במוצרחדש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות אלקטרה שם ותפקיד:
הלקוחה הוזמנה לתחנת השירות על מנת לקבל תנור מיקרוגל חדש תגובה:
הלקוחה הוזמנה לתחנת השירות על מנת לקבל תנור מיקרוגל חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה