פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרםת ספירלות כל 3 חודשים לתנור סאוטר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 1 ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בשקם אלקטריק שבקניון איילון ב- 19. לספטמבר 2012 כיריים קרמיות של חברת סאוטר ( STV820BI) עם שתי ספירלות מהירות חימום מהר ושתיים רגילות. בחודש ינואר 2013, לכשהמטבח החדש הןתקן והושלם, הזמנו כנדרש טכנאי מחברת אלקטרה, נותנת השרות. הטכאי בדר את מערכת החשמל( תלת פאזי) בשקע, הפעיל את הכרייים הדגים והסביר לנו את הוראות ההפעלה והנקיון וכיוב'. כבכל בית הבישולים הרגילים השתמשנו ובישלנו וממש נהננו... עד שכעבור כ-5 חודשים חדלה לעבו הספירלה הגדולה, המהירה . מייד פנינו לשרות אלקטרה ובתוך שבועיים הגיע טכנאי שבדק וטען שזה מוזר.. וכיוון שלא היה בידו ספירלה גדולה המתנו עוד שבוע ואז הוחלפה הספירלה הגדולה, כיוון שזה קרה בתקופת האחריות, לא חוייבנו בתשלום. לאחר עוד כשלושה חודשים חדלה לעבוד הספירלה המהירה הקטנה, שוב פניו לשרות אלקטרה ושוב חלפו שבועיים עד שהגיע אלינו טכנאי שהפעם טען כי חלפה האחריות ונחוייב ב350ש""ח בלית ברירה הסכמנו שיחליף את הספירלה ושילמנו תמורת חשבונית. לפני לכתו טען בפנינו הטכנאי כי יש בעייה בכיריים האלה שכל שלושה חודשים לערך תצטרכו להליף ספירלות. אכן כעבור שלושה חודשים שוב הספירלה הגדולה חדלה מלפעול. פנינו לשרות אלקטרה בשלישית וביקשתי את האחראי להתערב כי יש כנראה פגם במוצר ששורף ספירלות בסיטונות כזו. נאמר לי מהשרות שאין הם מתעסקים עם איכות המוצר אלה רק בהחלפת חלקים לא תקנים ו/או שהתקלקלו. ב-22.12.12 הטכנאי הגיע ובדק שוב את מערכת החשמל התלת פאזי ומצא אותה תקינה אך מכיוון שאיו כרגע בחברת אלקטרה ספירלה גדולה להחלפה נצטרך להמתין כי צריך להזמין מהחבר בחו""ל את הספירלה וזה תהליך שיקח כ-חודש. ומהחברה התקשרו אלי ואמרו שעד ה- 30.1.14 יגעו החלפים . לפני שבועיים הספירלה הקטה שוב חדלה מלפעול - זו הרבעית שנשרפת . פניתי שוב לשרותי אלקטרה בדרישה שיבקקו אם אין פגם במכשיר ושוב נתקלתי בתשובה אנחנו מטפלים רק בחלפים ובכל זאת עד שיגיעו החלפים כדאי שתבדקו את הכיריים האלה,טענתי לפניהם כי לחברינו יש כיריים מאותה חברה מזה עשרים שנה ולא החליפו אף פעם ספירלה, והטכנאי שלכם טען בפנינו כי משהו דפוק בכיריים הללו אך זה לא בסמכותו!? היום הדיעו לנו משרות אלקטרה - כי החלפים טרם הגיעו ארצה וזה יקח עוד חודש עד סוף פברואר 14. ביקשתי שיפנו אותי לבר סמכא שיקחו ממני את המכשיר ויתנו לי אחר בתמורתו ואני אף מוכן לשלם את ההפרשים... נדה.. הם יעבירו את הבקשה שאין לא כל סיכוי! עתה אנו עדיין מחכים ל-2 ספירלות של חברת סאוטר נעזרים ומאלתרים מתקני חימום אחרים. מיותר לציין שהתנתקנו מחיבור לגאז מזה שנה! אנו פונים אליכם לאחר שמיצינו את כל הדרכים המקובלות שתסייעו בידינו לפתרון הבעייה/ מחדל של שרות אלקטרה למכשרי בית ואולי יזוז משהו - זה לא שירות אנו מרגישים שמוליכים אותנו שולל ולא מנסים לפתור את הבעיה!!!
אודה לכם לכל פעולה שתמצאו לנכון לעשות כדי שנקבל תמורה לכספים וזמן ולאי נוחות בבית ולעוגמת נפש ברכישת מוצרים עם"שם" אך בלי שירות! בתודה ובברכה - יאיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
אנו דורשים החלפת המוצר מאחר והוא פגום פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה