פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של טכנאי ויחס מזלזל של שירות לקוחות נושא התלונה:
ביבי יהודית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב ישראלי שמעון 3 א.ת. חדש ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות קנינו תנור משולב בחנות אלון החשמל בראשון לציון.
לאחר תיאום עם חברת השירות על מועד הגעת טכנאי להדרכה ראשונית וחיבור התנור לגז, ביום בו היה אמור להגיע טכנאי לביתי צילצלו אליי מחברת אלקטרה בטענה כי הייתה טעות בקביעת התאריך ועלינו לתאם תאריך חדש.
תואם תאריך חדש לשבוע לאחר מכן.
באותו יום היה אמור להגיע הטכנאי מהשעה 12:00-16:00, בשעה 16:30 כשראיתי ששום טכנאי לא מתכוון להגיע לביתי יצרתי קשר עם חברת השירות, שם נאמר לי על ידי הפקידה כי אכן היה צריך להגיע טכנאי אך מאחר והוא לא מומחה לחיבור גז הוא לא הגיע.
בלי להודיע לי!! פשוט הורידו אותי מהרשימה בלי לקבוע מועד חדש ובלי להודיע לנו!!
ביקשנו לדבר עם מנהל אחראי בשירות אך נאמר לנו שהוא יחזור אלינו תוך רבע שעה מאז עברו שלושה ימים ואנחנו עדיין מחכים לטלפון מהחברה כשהתנור עומד באמצע הבית בקרטון כבר שלושה שבועות.
עלבון, זלזול סוג הנזק :
פיצוי!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות - אלקטרה סחר שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואמה עבורה התקנה ללא עלות תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה ותואמה עבורה התקנה ללא עלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה