אי ההגעת טכנאי וזילזול |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 אפריל 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תנור בילד אין אחרי הניקוי של P , נהרסו רשתות ומסילות, פניתי לשירות לקוחות, תיאמו הגעת טכנאי וביום הגעת טכנאי אחרי השעה שנקבע לא הגיע טכנאי, אמרו לי שחסר ציוד התנור צריך לציין נמצא באחרויות, אמרו לדבר אחרי הפסח, התקשרתי אחרי פסח נציגה ללא הקשה העבירה אותי למחסן ואמרו שאכן יש ציוד בתשלום, נמסר שתנור עדיין באחריות, העבירו אותי לנציגה מחדש והיא אמרה לי שזה נמצא בספירת מלאי לדבר ב-04/05/14, התקשרתי ב-04/05/14, והתברר שחברת טלרום מטפלת ומחסנים לא קיבלו ציוד, ביקשו להתקשר אחרי חג עצמאות, ועד היום המחסנים שלהם לא פעילים, ווביקשתי לדבר עם מנהל שהוא לא חזר אלי, וכמה פעמיים שוב דיברתי עד שב-12/5/14 התקשר אלי אחרי רון וכמו תוכי חוזר על אותו דבר מחסן לא עובד תיצרי קשר ביום חמישי, ביקשתי שהעריך לי אחרויות, אמר אין דבר כזה, ולא ורק חוזר על עצמו לדבר יום חמישי, ביקשתי שיקבע טכנאי אחרי יום חמישי, כי כול פעם על הקו ממתינים חצי שעה, והסיפור מחדש, אמר שיש להם עומס בלתת שירות ללקוחות, ואני כלקוח עדיין לא קיבתי שום שירות , חוץ מיום עבודה שהפסדתי וגם המון שעות ועצבים על הטלפון, ועדיי לא קיבלתי שירות
|
בזבון זמן, ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לשלוח טכנאי , וכספי והערכת אחרויות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|