פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לביקור טכנאי ודרישה לקבלת פיצוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עבור: שרות לקוחות-אלקטרה

הנדון: המתנה לביקור טכנאי ודרישה לקבלת פיצוי
שלום רב,
בתאריך 23.04.2014 הזמנתי טכנאי למדיח SAUTER דרך מוקד טלפוני של השירות אלקטרה, ציינתי בטלפון מה התקלה שמופיעה על צג המכשיר . (D13)
עוד בסיחה טלפונית, לפני שטכנאי הגיעה לביתי הוא ידע מה החלקים שצריך להחליף מהסיבה שזה תקלה ידועה.
בתאריך 28.04.2014 הטכנאי הגיעה לביתי ללא חלקים להחלפה, ואמר שיצרו איתי קשר ממוקד אלקטרה על מנת לתת הצעת מחיר ולזמן עוד הגעת טכנאי.
שילמתי על ביקור זה 190 שקל (יש חשבונית ברשותי)
למחרת התקשרו אליי משרות של אלקטרה, הודיעו לי שיש חלקים במחסן (חיישן וקרטיס) ותאמו הגעת טכנאי נוסף ל 07.05.2014 בין השעות 10:30 ל 12:30 בבוקר.
להפתעתי הטכנאי לא הגיעה כלל.

כאשר התקשרתי לשירות של אלקטרה הודיעו לי שהם לא נותנים יותר שירות למוצרים מסוג זה (החל מראשון למאי) והפנו אות לשירות של חברת "פלרום".
בשירות של "פלרום" אנו לי אחרי המתנה של שעתיים ואמרו לי שהטכנאי לא הגיעה כי אלקטרה לא העבירה להם את הרישומים ושזה המצב אצל רוב לקוחות החברה, בגלל זה המתנה כל-כך ארוכה.

הוסבר לי שאני צריך להמתין עד תחילת שבוע לבירור של מלאיי חלקים ועוד כשבועה להגעת טכנאי נוסף.
סך הקל שלוש שבועות לתיקון של מוצר חשמל כל-כך חיוני בבית!!

אני מבקש לקבל פיצויי על עגמת הנפש שנגרמה לי בהמתנה לטכנאי.

תודה מראש על הטיפול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה