פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאוד של אלקטרה ונותנת השירות החדשה שלה 'פלרום'b נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אנו 3 אחים שרכשו 3 מכונות כביסה מאותו דגם עם שירות אלקטרה ואף הוספנו תשלום להארכת השירות מעבר לשנה שניתנה ע"י היבואן. הבחירה של סוג המכונה נגזר מהרצון לקבל שרות אלקטרה.

א. מיותר לציין את מורת הרוח שלנו מהחלפת השירות לפל רום וזו ללא ידיעת הלקוחות וכמוה כהטעיית הציבור.
ב. במבחן התוצאה נמצא כי פלרום לא מספקת את אותו שירות, ואני אסביר:
בערך ב 11.5.14התקלקלה מכונת הכביסה מסוג וורלפול והוזמן טכנאי שהגיע לאחר מס' ימים.( 20009569 -מס' התקלה)
הטכנאי הגיע ב 14.5 ומצא כי הכרטיס האלק' אינו תקין ונדרש להחליפו.
כדרך אגב שאלתי את הטכנאי האם המגן זרם שרכשתי מהטכנאי שהרכיב לי את המכונה היה אמור להגן על הכרטיס? הוא התבלבל מעט וקבע כי המגן זרם טוב עד שנה. דבר שלא נאמר לי במעמד הקנייה ...

מכאן החלה מסכת "התעללות" שלא נגמרה עד עכשיו . נאמר כי צריך להזמין כרטיס, אח"כ נאמר כי אין במלאי, יתקשרו אליכם ועוד ועוד... . מיותר לציין כי לא התקשרו וגם שבקשתי מנהל אמרו לי שיחזור אלי בעוד 48 שעות, כשהמנהל חזר ב 22.5.14 הוא לא חידש דבר ואף החל מתחקר כגון:"מה עשית עד עכשיו? את הרי מסתדרת" מאין שאב ה"מנהל" חן את התעוזה לדבר כך? האם לא ברורה המצוקה בלהיות ללא מכונה תקינה עם 6 ילדים?
היום 26.5.14 יצרתי בשם אחותי קשר עם פלרום ונאמר לי כי הכרטיס יגיע עד שלושה שבועות קדימה. שהתעקשתי לקבל מנהל הנציג בדק ואמר לי שחן (המנהל הזכור לנו מכמה שורות אחורה )יחזור אלי עד ארבע או חמש אני לא זוכר. עכשיו 16:20 וכולי תקווה שיחזור אך אני סקפטי .

ולכן עולות לי השאלות הבאות
1. האם מקובל עליכם שמשפחה עם 6 ילדים תמתין זמן כה רב לתיקון?
2. האם לא עלה על דעתכם שמסרתם את השירות לפלרום יש לקוחות שבחרו אלקטרה ולא פלרום והסכימו גם לשלם עבור זה?
3. מה צפוי לנו בשאר המכונות ? אני לא רוצה לחשוב על זה.

חברה מכובדת כשלכם אשר מתהדרת בזכיה בפרס השירות זנחה והטעתה את הלקוחות שלה ללא הודעה . ללא בדיקה כי השירות שינתן יהיה טוב. ( ציטוט משרות לקוחות פלרום: יש לנו בלאגן לא קיבלנו את כל הנתונים, אין לנו חלפים)
אנחנו פגועים וחסרי אונים מול התנצלויות מעושות של שני שירותי הלקוחות שברוב תמימותי נסיתי לדבר אל ליבם או לקבל לפחות מנהל אך לשווא. (שירות אלקטרה ניפנף אותי לפלרום ולא הסכים להעביר אותי למנהל.)
מבחינתי אם לא תגיע תגובה ראויה אקח על עצמי כפרוייקט את המעבר הזה שלכם לפלרום ואגיע הכי רחוק שאפשר, גם ברשתות החברתיות!!!
אני רואה את המהלך כחוצפה כי אני לא היחיד בארץ שבוחר מוצר חשמלי ע"פ שירות.

בברכה
בזבוז זמן כח ובסופו של דבר גם כסף סוג הנזק :
תיקון מיידי של המכונה ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה