אי הגעת טכנאי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' יוסף ספיר 1 |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נקבע לי ביקור טכנאי לתיקון מכונת כביסה ליום 27.5.14 בין השעות 12-16 . הביקור תואם עם הגברת סיוון ביום חמישי 22.5.14 בשעה 12:55 .
לאחר ששמתי לב שהטכנאי בושש לבוא , טילפנתי לאלקטרה , ענה בחור נחמד השם שאולי :
ביקשתי שיבדוק מה קורה עם הטכנאי . שאולי אמר שהביקור נקבע ל- 5.6.14 – שבוע וחצי מהיום . דבר אשר לא עולה בקנה אחד עם שיחת התיאום אתכם ביום 22.5.14 .
העמדתי את שאולי על טעותו והסברתי לשאולי שהביקור נקבע להיום, ושלקחתי יום חופש , אך שאולי המשיך לטעון שהביקור נקבע ל 5.6 . בקשותיי נענו בשלילה לדבר עם המנהל או עם סיוון .
כמו כן דרשתי שהטכנאי יגיע כפי שתוכנן , אך שוב בקשותיי נענו בשלילה .
היום 28.5 בבוקר התקשר , רועי ,ואמר שהביקור נקבע ל 5.6 , ביקשתי שיבדוק בהקלטות , אך רועי אמר שהשיחה אינה מוקלטת . אמרתי לרועי , מה הוא יגיד במידה ויש בידי את הקלטת השיחה . רועי אמר שהם יבדקו משמעתית עם הנציגה . הסברתי לרועי שעליו לכבד את חוק הגנת הצרכן . רועי ביקש שאני אשלח פקס למחלקה שלהם למרות ששלחתי להם מייל , זאץ על נמת לטרטר את האנשים . לכן אני עומד על זכותי ומבקש שאלקטרה יכבדו את החוק להגנת הצרכן סעיף 18א.
פרטי אלקטרה :
03-9530888
[email protected]
http://www.electra-consumer.co.il/contact-us
אלקטרה מוצרי צריכה
רח' יוסף ספיר 1
ראשון לציון 75704
|
פיצוי על פי סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|