פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול של השירות בתקלה בתנור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו תנור סאוטר פירוליטי עם אחריות של אלקטרה ב1.4.11.
קיבלנו אחריות לשנה והארכנו בתשלום של 100 ש"ח לעוד 3 שנים. דהיינו עד 1.4.15.
לפני למעלה מחצי שנה, התנור החל "לעשות בעיות".
אחת לכמה זמן באמצע תהליך האפייה הטמפרטורה קופצת למקסימום חום 240 מעלות. כמובן שהתוצאה היא שריפת התבשיל שנמצא בתנור!!
ביקשנו תיקון. הגיע טכנאי ראשון וטען שהבעיה היא שאין פתח אוורור. הזמנו נגר והוכיח שיש פתח אוורור מאחור.
הגיע טכנאי שני וטען שיש תקלה בחוטים והוא מתקן. הבעיה לא נפתרה.
טכנאי שלישי ב22.5.14שאמור היה להיות מומחה- אמר שאין מה לעשות. יש בעיה בכרטיס החכם הדיגיטלי וצריך להחליף את הכרטיס ןהוא מאשר.
מאז אף אחד לא הגיע. התקשרתי מס' פעמים ואמרו שבגלל החילופים שהיו בחברה לא מאתרים את החלק במחסנים ושאני איאזר בסבלנות.
אחר כך טענו שהתנור עפ"י מה שרשום להם לא דיגיטלי(שקר מוחלט!) ולכן כרטיס חדש לא יפתור את הבעיה.
בכל פעם מבטיחים שמנהל יחזור אליי תוך 48 שעות ושום דבר לא קורה.
מה עושים?
התנור ממשיך לשרוף כשהשקענו את מיטב כספנו בתנור איכותי!!
כספי סוג הנזק :
החלפת כרטיס חכם דיגיטלי בתנור פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תגובה מאלקטרה שם ותפקיד:
יתואם ביקור של מנהל אזור תגובה:
תיקון התקלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה