פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות אלקטרה למכשירי חשמל ביתיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שרות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי, תוך ציון קוד תקלה שבתצוגה של מדיח כלים.
א- התחייבו להודיע על הגעה לפחות 1/2 שעה מראש הודיעו 10 דקות מה שגורם ללחצים מיותרים שנמצאים בעבודה.
ב- בלי לפתוח את המכשיר הטכנאי קבע כתוצאה מכך שיש גרגירי קרקר שכנראה עכבר גרם לבעיות.
ג- הטכנאי קבע שאין ביכולתו לקבוע מהות התקלה , רק אמר שכנראה נפגעו כרטיס בחוטים ויש לשלוח למעבדה מה שגורר עלויות הובלה , בדיקת מעבדה ו"כנראה" עוד הוצאות בלי אפילו הערכה כמה יעלה
ד- למרות שהיה 10 דקות ולא עשה כלום הוא דרש "250 ש"ח על הביקור !!
ה- התקשרתי לחברה ותגובתם : ככה זה!
ו- מי שקונה מוצר באחריות אלקטרה מקבל שרות גרוע מחברת "פלרון" המפוקפקת ראה הוזהרתם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
או בדיקת טכנאי מקצועי שמבין ויכול לאבחן את התקלה או שרות במעבדה תוך זיכוי על הכספים שנגבו שלא כדין פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות- אלקטרה סחר שם ותפקיד:
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה תגובה:
תואם שירות לבדיקה יסודית במעבדה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה