פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום + חוסר מקצועיות במציאה וטיפול של הבעיה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב יוסף ספיר 1 א.ת.ח, ראשון לציון 75704 כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2011 נכנסנו לדירתנו החדשה בצורן. המזגן לא קירר.
לאחר החלפת כרטיס + מילוי גז – הבעיה נפתרה.

בתחילת קיץ 2012, בבואנו להשתמש במזגן, גלינו שהוא לא מקרר.
הטכנאי הסביר שהסיבה היא דליפת גז.
לאחר סגירת מקור הדליפה במנוע שבמרפסת בחוץ (לטענתו) + מילוי גז – הבעיה נפתרה.

בתחילת קיץ 2013, בבואנו להשתמש במזגן, גלינו שהוא לא מקרר.
הטכנאי הסביר שהסיבה היא דליפת גז.
הפעם התעקשנו שלא ייתכן שבכל שנה נמלא גז ושנה אח"כ הגז שוב ידלוף ושחייבים למצוא את מקור הדליפה.
הגיע טכנאי מומחה. הסביר שמקור הדליפה הוא במנוע שבמרפסת בחוץ, שע"פ נסיונו הרב המתקינים לא מחזקים את החיבור כמו שצריך כי קשה להגיע לנקודת החיבור כיוון שהמנוע צמוד לקיר.
התעקשנו והסברנו שבשנה הבאה תמה האחריות על המזגן ושחייבים לוודא שזה אכן מקור הדליפה (בקושי נתנו לו לעזוב את הדירה) אך הוא שב וחזר והבטיח שמקור הדליפה נמצא ותוקן.

בתחילת קיץ 2014, בבואנו להשתמש במזגן, גלינו שהוא לא מקרר.
הטכנאי הסביר שהסיבה היא דליפת גז.
תמה האחריות. נאלצנו לשלם על מילוי גז מכיסנו!
הפעם הטכנאי העלה בפנינו אופציה שנקראת "הפרדת יחידות" – בדיקה במסגרתה מוצאים בוודאות את מקור הדליפה. הבעיה – אסור להשתמש חודש במזגן.
חרקנו שיניים, סבלנו את חום הקיץ הישראלי (ואת עלות הבדיקה) והסכמנו.
הפרדת היחידות נעשתה ברשלנות ולכן לא קיבלנו תוצאות. טכנאי אחר נשלח לבצע מחדש את הליך הפרדת היחידות.
חיכינו חודש נוסף ללא מזגן וסוף סוף התקבלה תוצאה – מקור הדליפה הוא בכלל בסוללה הנמצאת בתקרת הגבס במקלחת הילדים.
עד כה בשלב זה שילמנו 650 ש"ח (בגין מילוי גז והפרדת יחידות).

בפנייתי לאלקטרה טלפונית (ב3.11.14) ודרך האימייל (ב6.11.14) ביקשתי שלאור האמור נקבל זיכוי על סכום זה וכן החלפת הסוללה הפגומה ללא עלות.
בקשתי סורבה (טלפונית, לא קיבלתי תשובה מתועדת במייל למרות שביקשתי) כיוון שפגה האחריות אך נאמר לנו שאם נבצע את החלפת הסוללה בשלושת החודשים הקרובים נשלם רק חצי מחיר – כלומר 1071 ש"ח.
לאחר התלבטות החלטנו לתקן את המזגן ולשלם את הסכום המבוקש.

החלפת הסוללה תואמה ל11.12 ב8:00-10:00. ווידיאנו מספר פעמים עם מחלקת שירות הלקוחות שהם יודעים שהשירות הנדרש הוא החלפת סוללה ושישלח צוות בהתאם.
לקחתי יום חופש מהעבודה לצורך העיניין.
השירות נדחה פעמיים במשך היום עד להגעת טכנאי בודד לקראת 15:00. הוא הצליח להוציא את הסוללה הקיימת לבדו אך אמר שהוא חייב עזרת גבר נוסף בהרכבת הסוללה חדשה והציע שאקרא לאחד משכניי(!).
לאחר שלא נמצא שכן, חיכינו לבעלי (שכבר יצא מוקדם מעבודתו כדי לאסוף את הילדים מהגן כי אני לא יכולתי לעשות זאת בגלל הטכנאי) אך גם זה לא עזר והטכנאי אמר שחייבים צוות של "עבודות מיוחדות" לביצוע משימה זו.
תואם מועד שירות חדש לצורך החלפת הסוללה ע"י צוות "עבודות מיוחדות": 15.11.14. הפעם הגיעו 2 טכנאים והשירות ניתן כמו שצריך.
עולות השאלות – איך מראש נשלח טכנאי אחד לביצוע עבודה הידועה כמצריכה צוות טכנאים? מדוע הייתי צריכה לבזבז 2 ימי חופש לצורך תיקון המזגן? איך חברה רצינית כמו אלקטרה מרשה לעצמה לספק שירות ברמה כזו?

ולעיניין עצמו -
ברור לכל בר דעת שמקור הדליפה לכל אורך הזמן מקבלת המזגן ועד עכשיו היה מהסוללה. כלומר – המזגן שסופק לנו בקבלת הדירה סופק פגום.
המחדל של חברת אלקטרה כלפינו הוא כפול: אספקת מוצר פגום + חוסר מקצועיות במציאה וטיפול של הבעיה (שלא לדבר על השירות הלוקה בחסר).
לו מקור הדליפה האמיתי היה נמצא בקיץ שעבר (2013) או בזה שלפניו (2012) התקלה היתה מטופלת ללא עלות במסגרת האחריות. עקב כך קשה להתעלם מניחוח חוסר היושר העולה מהתנהלות החברה.

לאור כל זאת, מן הראוי שנקבל החזר כספי מלא על כלל השירותים שקיבלנו מאלקטרה בשנה זו: 650 ש"ח (בגין מילוי גז והפרדת יחידות) + 1071 ש"ח (בגין החלפת סוללה) = 1721 ש"ח.
+בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה