פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות תיקונים לקוי נושא התלונה:
קליימן בוריס ולורה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו מספר מזגנים מחברת אלקטרה שהותקנו ב2009.חודש לאחר התקנה התחילו בעיות וכל כמה חודשים הינו זקוקים לשרות תיקונים.כל זמן שהיה אחריות החברה הינו מקבלים שרות תיקונים יעיל,אך התקלות קרו בתדירות גבוה מידי.לאחר גמר האחריות המזגנים מתקלקלים מדי חצי שנה,מחליפים ומתקנים חלקים עם אחריות עליהם למשך מספר חודשים.
החורף שוב שתי מזגנים הפסיקו לעבוד.הזמנו תכנאי,חיכיתי שבוע ימים ליום שנקבע לי,לקחתי יום חופש,אך באותו יום הטכנאי לא הגיע,הפסדתי חצי יום עבודה.שוב נקבע לי ביקור טכנאי להיום,אך בהגעתו ברגע ששמע שיש תקלה בשתי מזגנים ביקש תשלום כפול עבור ביקורו.יש לציין שמדי פעם אנו מזמינים שרות למספר מזגנים,אך תמיד שלמנו עבור ביקור תכנאי אחת.התקשרתי לשרות לקוחות וביקשתי הסבר ותוך כדי שיחה הטכנאי יצא מהבית ולא חזר.לאחר מכן ביקשתי משרות לקוחות פירוט של כל התקלות,תיקונים,שמות של תכנאים ותאריכים שביצע חברת אלקטרה,אך קיבלתי תשובה שאי-אפשר לשלוח את המידע בכתב אלא רק להקראי לי בטלפון.הרשימה מאוד ארוכה,פקידה השאירה אותי בהמתנה מספר פעמים על הקו והצלחנו לעבור רק על אנה אחד ושיחה התנתקה.מימים האלא זמני המתנה בטלפון לשרות לקוחות הוא ארוך מהרגיל.הפקידה לא חושבת לנכון להחזיר טלפון ללקוח בניתוק השיחה,תכנאי לא חזר.אני שוב נשארתי עם שתי מזגנים לא פעילים בימים הקרים,בנוסך הפסדתי יומיים עבודה.
איך מתקדמים?
תיקון מזגן במחיר סביר עם תשלום עבור ביקור חד פעמי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה