פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת כיריים חשמליות מתצוגה-מוצר אינו תקין להפעלה ושירות לקוי מצד הספקים iv נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2014 רכשנו בסניף א.ל.מ 4 יחידות כיריים חשמליות לבית דו משפחתי בשלבי בנייה. הרכישה בוצעה עוד בשלב תכנון נגרות המטבח על מנת להתאים כיריים לעבודת הנגר ומתקין השיש. בדצמבר 2014 כשנכנסו דיירים לגור בבית הזמנו את השרות לביצוע ההתקנה – הסתבר כי הכיריים מסוג SAUTER אינן תקינים לשימוש
תומר, נציג המכירה א.ל.מ אשר מכר לנו את המוצרים הדגיש כי המוצרים בתצוגה חדשים , תקינים וכוללים שירות התקנה לפני תחילת השימוש וכן אחריות של שנה ע"י חברת אלקטרה.
בתאריך 3 בדצמבר הגיע נציג שירות של אלקטרה להתקנה בנוכחותנו, התקשר למעבדה להתייעץ וקיבל הנחיות טלפוניות כיצד לחבר את המכשיר. כאשר חיבר את התקע לשקע נגרם קצר חשמלי והופסק החשמל של כל הבית.
הטכנאי חתך חלק מכבל חיבור בין חוטים – חלק זה נמצא בידנו.
התוצאה היא שהטכנאי נפרד מאתנו כשהכיריים אינם תקינים לשימוש , הבטיח כי ביום למחרת יגיע טכנאי בכיר להתקין את המוצר. הנ"ל לא השאיר בידנו כל מסמך, את השם שלו או סיכום ביקור בביתנו.
בתאריך 5 בדצמבר אחרי מספר טלפונים שלנו הגיע טכנאי בכיר. גם הוא , בדק ולבסוף נאלץ להתקשר להתייעץ עם המעבדה...
לבסוף סיכם בפנינו כי הכיריים אינן תקינות , ולא ניתן להפעילן מפני שהכרטיסים האלקטרוניים שרופים ומקוצרים ואינם ניתנים לשימוש. הבטיח שיצרו אתנו קשר מ"פל" מעבדות- גם הוא לא השאיר סיכום ביקור בידנו ואת שמו.
מנחם, מנהל המעבדה של אלקטרה עדכן כי יודיעו לנו בעוד מספר שעות על מועד ההחלפה של הכיריים. מנחם לא חזר אלינו.
לאחר מסר ימים חזרנו למקום ממנו רכשנו את הכיריים – א.ל. סניף, השרון וביקשנו שיחליפו את הכיריים
אך דבר לא קרה!
מדלן ( נציגת אלקטרה ) התחייבה לחזור למחרת או לכל המאוחר ביום שלישי 16/12 – ולא חזרה אלינו – יצרנו איתם קשר שוב. מדלן לא הייתה שם וענתה לנו בחורה שסירבה לאפשר לנו לדבר עם מנחם או שי – מנהל מוקד השיחות של "פל"., והפנתה אותנו למישהי בשם "ויק" באלקטרה לקבל אישור החלפה. וכך אנחנו 20 ימים מתגלגלים בין אלקטרה לפל מעבדת השרות , ללא כיריים – מצרך נחוץ בחיי היום יום.

אנחנו דורשים את התייחסותכם למקרה ומצפים שנקבל תגובה מאלקטרה ופיצוי על הזמן היקר שהקדשנו לפתרון הבעיה.
ועוגמת הנפש שנגרמה לזוג דיירים בבית עם תינוק אשר נשארו ימים כה רבים ללא כיריים
פיצוי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה