פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת ברכישת אחריות למזגן... נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה שבועות בערך רכשתי מזגן של אלקטרה ממחסני חשמל..בחשבונית היה רשום שאם ברצוני לרכוש אחריות ל 5 שנים נוספות בתוספת של 199 ש"ח.... אני צריך להתקשר לטלפון שמספרו-1-700-50-4000 ומאותו מועד אני התקשרתי פעמיים בבפעם הראשונה אמרה בחורה בשם עדי שהיא תחזור אלי ולא חזרה וכעבור כמה ימים ניסיתי שוב פעם להתקשר וגם בפעם זו ענתה לי אותה בחורה ואמרה לי תשלח חשבונית לפקס שמספרו 03-9530889 ותכתוב לידי "עדי מהביטוחים"...עשיתי בדיוק את מה שהיא ביקשה ושלחתי את החשבונית בפקס..ועד לכתיבת תלונה זו לא קיבלתי מענה ואף אחד מהשירות של אלקטרה לא חזר אליי...אנא בדיקתכם...מה גם שהתקשרתי באחד הנסיונות לתפוס אותם בטלפון בסביבות שעה 15:52 והמענה היה כבר סגור כשהמענה צריך להיות פתוח בימי חו"ל בין השעות 7:30 -16:00 ...


עוגמת נפש+ סוג הנזק :
שירות יותר יעיל ויותר מהיר ללקוחות פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה