פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי לא הגיע, קריאת השירות לא תועדה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי להזמין התקנה ב18.1, ונקבע לי טכנאי ל19.1 בין 2 ל-4 כאשר הוא יגיע ללא התראה.
כיוון שלא הגיע עד 4:30 התקשרתי לאלקטרה אך כבר היה סגור. התקשרתי שוב ב20.1 בבוקר, והם טענו שאין תיעוד של השיחה וכלל לא הזמנתי התקנה, הם ישלחו לי טכנאי רק ביום חמישי.
כשהתעקשתי שימצאו לי טכנאי מוקדם יותר כיון שהם למעשה פישלו בכך שלא תיעדו את השיחה ולא עדכנו את הטכנאי, הם ענו לי שלפי המערכת לא היתה כזו שיחה, לא קיבלתי הודעת SMS על פגישה עם טכנאי (זאת אחרי שנאמר לי שהוא יגיע ללא התראה!), ולכן זוהי קריאה חדשה ולגיטימי לעכב אותי עוד יומיים.
למעשה המדיח יושב לי במרכז המטבח מיום ראשון, ואני ישבתי בבית וחיכיתי לטכנאי המובטח שלא הגיע. כעת עלי להמתין עוד יומיים.
לשלוח טכנאי באופן מיידי כאשר פישלתם. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה