פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין טיפול לא ראוי במוצר שנמכר פגום. נושא התלונה:
Noga Elizabet שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בגין טיפול לא ראוי במוצר שנמכר פגום.

בתאריך 29 ליולי 2014 קניתי מקרר Whirlpool מדגם 4125 במחסני חשמל סניף יגאל אלון, תל אביב. המקרר הגיע אלי ב 30 ליולי כשהוא עם שריטה על דלת המקפיא. המוביל הנחה אותי שאין לחברו לחשמל במשך 24 שעות ושיצרו איתי קשר לגבי השריטה על הדלת.

לאחר 24 שעות חיברתי את המקרר לשקע, נשמע פיצוץ וכל החשמל בבית פסק. לאחר הזזת המקרר ובדיקת הסיבה, הסתבר שכבל החשמל היה מנותק מגוף המקרר, היה חשוף לגמריי וקיצר את כל החשמל בבית. מיותר לציין שהדבר היווה מפגע בטיחותי מהרמה הראשונה היות והכבל החשוף יכל לגרום להתחשמלות ולשריפה. היות וביום חמישי בערב שירות הלקוחות לא פעל, ובשיחה עם שירות הלקוחות בשישי בבוקר נאמר לנו שאין מה לעשות ושאין מי שיטפל בבעיה עד יום ראשון – נשארתי ללא מקרר לכל סוף השבוע וללא מקום לאחסן את מוצרי המזון שקניתי, אשר רובם התקלקלו ונזרקו לפח.

ביום ראשון הגיע טכנאי שחיבר את כבל החשמל למקרר, וחזר על כך שהוא מוודא שהדלת השרוטה תוחלף ושיצרו איתי קשר, מה שלא קרה.
אחרי מספר שיחות (יזומות שלי) עם נציגות הסניף ועם מנהלתו, דגנית, ותלונה על קבלת מוצר פגום ועוגמת הנפש, הובטח לפצות אותי ולטפל בהחלפת הדלת במהרה. בעשרות שיחות (שוב, יזומות שלי) התבקשתי לחכות "עד מחר בצהריים" ושהנושא בבדיקה, והובטח שדגנית או מישהו מטעמה יחזרו אלי עם פרטים, מה שקרה פעמיים מתוך עשרות פעמים שהובטחו לי! כל "הטיפול" הזה ארך כחודשיים, ללא פתרון! בסופו של דבר הסכמתי שפשוט יחליפו לי את הדלת ואת כיוון הפתיחה שלה, כפיצוי, אך עניין החלפת הדלת הפגומה עדיין לא טופל.

לאחר כל זה, התבקשתי ע"י נציגות הסניף לפנות לבדי לנותן השירות של מחסני חשמל, חברת פלרום,
על מנת לבדוק את נושא החלפת הדלת. בפלרום נאמר לי (אחרי כבר כמעט 3 חודשים!) שהיא עוד לא הוזמנה ושההזמנה מחכה לאישור אלקטרה.
בחברת פלרום הטיפול בפנייתי חזר על עצמו בדיוק כמו בסניף מחסני חשמל – הובטח לי שיחזור אלי מנהל המחסן שמטפל בנושא, המזכירה שמטפלת בנושא, ואנשים נוספים – מה שלא קרה!

הדלת הפגומה עדיין לא הוחלפה, ועדיין לא קיבלתי שום פיצוי.

אני כועסת ומתוסכלת משירות לקוחות ברמה כה נמוכה הן במחסני חשמל והן בחברת פלרום, על השעות מחיי שביזבזתי על שיחות עם נציגי שירות הלקוחות שלא הביאו לשום פתרון.
אני לא מתכוונת לוותר ואני מתכוונת להשתמש בכל האמצעים הזמינים היום לטיפול במקרים כאלו על מנת לקבל את השירות המגיע לי.

אני מבקשת מכל המכותבים לבחון לעומק איך קורה מצב בו לקוח שלכם מקבל רמה כזו של שירות, לטפל בדלת הפגומה של המקרר שלי, ולוודא שמקרים כאלה לא חוזרים על עצמם עם לקוחות נוספים שלכם. בנוסף, אני מבקשת ליצור איתי קשר בהקדם ולעדכן אותי על הטיפול בפנייתי.


Update from February 6th.
On February 4th (after a bit more than half a year) the electra service representative came to my place. The day before we agreed that he will call between 8 and 10 in the morning. He called after 10, and I had to wait for him almost till 11 which caused me being late at work and created a very uncomfortable situation for me. The door was replaced but I didn’t get my pitsui, and electra representative simply said that it’s not written in his order list and that he can’t call anyone as no one is in the office – funny, no one is in the office at 11 in the morning in the middle of the week. After couple of days I’ve opened my freezer and saw that there is a lot of water – meaning that the door wasn’t installed correctly.
How mush more I have to suffer from the unproffesionalism of this company?!
This should become a public story and go to court. Please help me fight against the people that cannot do their job correctly. All country is suffering from such people that cannot do their own job professionally and treat their customers well.

אליזבטה ****.

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
מענה מאלקטרה סחר שם ותפקיד:
שלום, טכנאי בכיר ביקר בבית הלקוחה ושינה כיוון פתיחת הדלת.
לקוחה מרוצה
תגובה:
שלום, טכנאי בכיר ביקר בבית הלקוחה ושינה כיוון פתיחת הדלת.
לקוחה מרוצה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה