פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, אי עמידה בזמנים וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי סרגיי ***** ובתאריך 16.11.2014 רכשתי מרשת "מחסני חשמל", סניף חדרה, מס' מוצרים אשר הינם באחריות חברת "אלקטרה", ביניהם מכונת כביסה "אלקטרה 7100".
בתאריך ה – 9.2.2015, לאחר שיחה טלפונית עם נציגת שירות לקוחות, הוסכם כי טכנאי מחברת "אלקטרה" יגיע אל מעוני ע"מ לפתוח ולתת לי הסבר על תפעול המכונה בכדי שאוכל לעשות בה שימוש. אציין כי המועד שבו נקבע לי ביקור הטכנאי: 10.2.2015 בין השעות 08:00 – 10:00.
בתאריך ה – 10.2.2015 מצאתי עצמי מחכה לטכנאי משעה 8 בבוקר. בשעה 09:55 טלפנתי למוקד ע"מ לקבל הסבר מדוע הטכנאי טרם הגיע אלי, נאמר לי כי הטכנאי יגיע בתוך 10 דק'. בשעה 10:30, זאת לאחר שהטכנאי טרם הגיע טלפנתי שוב ושוב קיבלתי את התשובה כי הטכנאי עדיין בדרכו. בשעה 10:35 טלפן אלי הטכנאי ולטענתו היא שוהה בחדרה ובדרכו אלי. בעקבות זאת שקבעתי עם נציגת השירות לשעות מסוימות היו לי עיסוקים נוספים באותו היום, לרבות חזרה לעבודה. עקב כך ביטלתי את הגעתו של הטכנאי. פניתי למוקד פעם נוספת וביקשתי לפתוח תלונה על – אי עמידה בהתחייבות טכנאי חברת "אלקטרה".
לאחר מכן, נסעתי לסניף מחסני חשמל בחדרה ,שממנו רכשתי את מכונת הכביסה ,וביטלתי את ההזמנה. באותו הזמן הזמנתי מכונת כביסה מחברה אחרת שיותר רצינית. לאחר כ – שעתיים וחצי המכונה החדשה הגיעה ביחד עם טכנאי.
חשוב לציין כי נאצלתי בסופו של יום אף לקחת חופש מהעבודה בעקבות האירוע המצער.
לצערי הרב רכשתי לא מזמן מוצרים רבים באחריות חברת "אלקטרה", ביניהם מקרר 600 ליטר, רדיאטורים ועוד. אם החברה לא עומדת בהתחייבותה בראשית הקניה, מה יהיה כאשר תיווצר לי תקלה רצינית ואזדקק לשירות נורמלי ואמין ?
בעתיד אזהר ואף אזהיר את קרובי וחברי מרכישה או שימוש במוצרים שבאחריות חברת "אלקטרה".
על החתום,
סרגיי ****** ת.ז.: 31******0
se**aim@i**.**v.il
נייד: 050********
כספי סוג הנזק :
הזהרה מרכש פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה