פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, יחס מזלזל, ובקשה למתן שוחד. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ברשותי 3 מזגנים של אלקטרה מסוג GO 10 שנקנו לפני כחצי שנה.
לציין, הזגנים נרכשו אצל משווק מורשה והותקנו ע"י מתקין מורשה של חברת אלקטרה.
לפני כשבועיים אחד המזגנים החל להרעיש במהלך עבודתו. מדובר ברעש בלתי נסבל שמגיע מהיחידה החיצונית ונשמע בכל הבית.
ב- 19/02/15 הגיע לביתי טכנאי של אלקטרה (רונן לוי) לצורך איתור הבעיה ותיקונה.
ביום הגעתו היה מזג האויר סוער בחוץ וכבר בכניסתו לבית, שאל הטכנאי רונן - למה לא ביטלתי או דחיתי את הזמנת הטכנאי לימים בהם יהי מזג האויר טוב יותר ? הרי שעבודה במזג האויר סוער הינה קשה יותר...
לאחר מכן שאל רונן איפה מותקנות היחידות החיצוניות של המזגנים. השבתי כי היחידות מותקנות על הגג של הבית (מדובר בבית דו קומתי) אך ישנה גישה נוחה יחסית למזגנים דרך עליית הגג.
לאחר מכן עלינו לעליית הגג והראתי לרונן איפה בדיוק מותקנים המזגנים.
רונן סירב לגשת אל היחידות החיצוניות ולבדוק את תקינותן בטענה שאסור לו לעלות על גג רעפים, "וחוץ מזה גם ככה סוער בחוץ ולא נוח לעבוד".
יחד אם זאת ציין רונן שאילו הייתי מזמין אותו באופן "פרטי", כן היה מוכן לעלות על הגג ולתקן את המזגן.
שאלתי את רונן שוב - האם הוא מסרב לתקן את המזגן בשל הגישה הלא נוחה או בשל מזג האוויר ה"לא נעים"?
רונן השיב כי העניין הוא אחר... הוא הסביר כי בחברה חל איסור על הטכנאים להעלות על גג רעפים, אבל הדגיש כי אם אזמין אותו באופן "פרטי", דהיינו אשלם לו שלא כחוק, כן יהיה מוכן לבצע את העבודה.
דבר זה אינו חוקי ומקומם !!!
כמובן שסרבתי לשלם, ורונן הלך לדרכו.
כאשר המזגן נמצא באחריות החברה, הותקן ע"י מתקין מורשה של חברת אלקטרה, ובמקום נגיש, למה שאצטרך להזדקק לטכנאי מזגנים פרטי?
אני סבור ובטוח שיחס והתנהלות של טכנאי חברת אלקטה רונן לוי - הם פסולים מן היסוד ואינם חוקיים.
לאחר אירוע זה, יצרתי קשר עם מתקין המזגנים, ושאלתי האם מדובר מדובר בהתקנה לקויה / או במקום לא נגיש?
המתקין השיב כי ההתקנה של מזגן על גג רעפים אמנם לא שגרתית אך בהחלט אפשרית ומקובלת. בנוסף הדגיש המתקין כי "במקרה שלי" המזגנים הותקנו במקום נגיש ונוח לטיפול, כך שלטכנאי רונן לוי לא היתה שום בעיית גישה, ואילו היה רוצה, היה יכול לתקן את המזגן בקלות.
דברים אלו רק מחזקים את העובדה כי התנהגותו והתנהלותו מול הלקוח אינן תקניות.
רושם שלי שאלו הן פני החברה - הרי שטכנאי זה עובד בחברת אלקטרה.
אני פגוע מהיחס וההתנהלות של טכנאי רונן לוי, לא קיבלתי שרות נאות, לא ממנו ולא מחברת אלקטרה, ובסופו של יום נשארתי עם מזגן מקולקל.

דבר זה אנו יכול לעבור בשתיקה, ודורש טיפול מיידי.
בשלב זה, אני עדיין מבקש שיבוא טכנאי מזגנים לביתי ויתקן את המזגן במסגרת האחאיות.
בנוסף אני מבקש שינקטו צעדים משמעתיים כנגד טכניא רונן לוי.

כמו כן בנסיון למנוע התנהלות כה חמורה של חברת אלקטרה וטכנאייה כלפי הלקוחות העתידיים, מביא אני לידיעתכם כי העתקים של מכתב תלונה זה יועברו לגורמים נוספים:
1- נציב פניות הציבור - המועצה הישראלית לצרכנות.
2- חנות ראלי אלקטריק - משווקת מוצרי חברת אלקטרה.

במידה והעניין זה לא יטופל במהרה ולשביעות רצוני, אצטרך לפנות גם לעו"ד על מנת לנקוט בצעדים משפטיים כנגד חברת אלקטרה והטכנאי רונן לוי.

בכבוד רב.
******** ****
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה