פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן הגעה מרווח מדי של הגעת טכנאי שמתקין על חשבון הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שירות לקוחות כללי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר מזמינים טכנאי להתקנת מדיח\מכונת כביסה, נותנים תאריך וטווח של 4 שעות להגעת הטכנאי, עם התראה של חצי שעה בלבד לפני ההגעה.

ביקשתי לקבל טלפון של הטכנאי בשביל לדעת מתי יבוא בטווח יותר קצר אבל בשירות לקוחות אמרו שזה בלתי אפשרי. גם לדבר עם המנהל לא היה אפשרי!
עברו כרגע 6.5 שעות והטכנאי עוד לא הגיע!
לדעתי, 4 שעות זה טווח זמן שנותן חופש עבודה גדול מדי ונוח מדי לחברה, אבל זה בא על חשבון הלקוח שצריך לשרוף חצי יום בציפייה להגעת הטכנאי לחצי שעה בלבד.כמובן שזה נוח לחברת אלקטרה אבל היה אפשר שהטכנאי בתכנון היום שלו יודיע מראש ללקוחות מתי בערך הוא יגיע, או לכל הפחות לתת טווח זמנים יותר צר, או לפחות להיות זמין בטלפון.
למסור טלפון של הטכנאי+הגדרת חלון זמן קצר יותר מ4 שעות+עמידה בזמנים פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
מענה מאלקטרה סחר שם ותפקיד:
שלום, בהאזנה לשיחת ההקלטה הלקוח מסר טלפון אחד לנציגת השירות. כאשר טכנאי ניסה להשיג אותו על מנת לתת התראה הוא לא היה זמין.מאחר ולקוח לא היה זמין טכנאי עזב את האזור וחזר יותר מאוחר וביצע התקנה.
.
תגובה:
שלום, בהאזנה לשיחת ההקלטה הלקוח מסר טלפון אחד לנציגת השירות. כאשר טכנאי ניסה להשיג אותו על מנת לתת התראה הוא לא היה זמין.מאחר ולקוח לא היה זמין טכנאי עזב את האזור וחזר יותר מאוחר וביצע התקנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה