|
|
|
|
|
|
שירות לקוי ואי עמידה בזמני טכנאי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי לטיפול בתקלה במזגן אחרי שטכנאי שהיה לא הצליח לתקן.
השירות הוזמן לערב ראש השנה. קיבלתי טלפון ממרכז השירות שמבקשים לדחות את השירות לאחרי החג כי יש בעיה עם הטכנאים. הסכמתי ונקבע לי שירות ליום שישי אחרי החג בין שמונה בבוקר לעשר בצהרים. ברבע לעשר ביום השירות התקשרו אלי וביקשו שאחכה לטכנאי עד שתיים בצהרים סרבתי וביקשתי לדבר עם מנהל מחלקת השירות. המזכירה שלו דיברה איתי בטלפון וטענה שהיא בעמדת ניהול ותענה על בקשתי סרבתי וביקשתי את המנהל. עד היום 24.9 לא קיבלתי מענה. היום מזגן נוסף התקלקל התקשרתי לשירות וקיבלתי תשובה שאין טכנאי בשבועיים הקרובים. שירות לקוי ביותר וזלזול בזמן הצרכן
|
נזק כספי אבדן שעות עבודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|