פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלפון נייד מסוג סוני, באחריות אלקטרה.
בשל תקלה במכשיר פניתי בתאריך 10.9.15 למוקד התמיכה של אלקטרה. הם הפנו אותי למסור את המכשיר בנקודות האיסוף בחנות סלולר בשם 'מולטיזון' ברחוב שמאי 23 בירושלים.
ניגשתי לחנות, אך התברר שהם אינם עובדים כלל עם אלקטרה. ניסיתי ליצור קשר עם מוקד התמיכה של אלקטרה, אך ללא הועיל.
פנייתי במייל לפניות הציבור של אלקטרה. חזרה אלי לילי רייקין מחטיבת סחר וציינה שהעבירה פנייה דחופה לשפריר ממחלקת סלולר בנוגע לתלונתי. אך איש לא יצר עמי קשר. כמו כן, לא היה ניתן ליצור קשר טלפוני עם מוקד השרות של אלקטרה.
פניתי שוב ללילי רייקין שהסבירה לי שכל שהיא יכולה לעשות זה להעביר מייל דחוף לדרורית- מנהלת באגף סלולר, שתטפל בפנייתי בדחיפות. איש לא יצר עמי קשר.
לבסוף, לאחר המתנה ממושכת, הצלחתי ליצור קשר עם שרות הלקוחות, ונאלצתי להגיע למפעל של אלקטרה בראשל"צ, למסור את הנייד, שאכן תוקן במקום.
בתאריך 24.9.15 פניתי במייל לטל בית הלחמי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת השירות באלקטרה והתלוננתי בפניו על היחס המחפיר, הוא העביר פנייתי במייל לרז מירון.
לא קיבלתי כל תגובה מאלקטרה ולכן פנייתי שוב במייל בתאריך 21.1.0.15 לטל בית הלחמי ולרז מירון בבקשה לקבל תגובה לפנייתי.
לא זכיתי לכל התייחסות.
אבקשכם לסייע בידי לקבל תגובה מאלקטרה על היחס המזלזל שהיא מפנה ללקוחותיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובה מאלקטרה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה