|
|
|
|
|
|
העדר טיפול בתלונה על מקרר פגום |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר אלקטרה מדגם EL9640 ב -18/04/16 דרך מחסני חשמל. קיבלנו את המקרר למחרת. איך שהפעלנו אותו שמענו רעש חריג. הזמנו טכנאי שהגיע כשבועיים לאחר מכן. הוא אישר שמדובר ברעש חריג אך לא מצא את המקור לרעש. בפניה לשירות לקוחות של אלקטרה לאחר ויכוחים אושר לנו מקרר חדש במקום הנוכחי. מאז, כל פעם שאנו מתקשרים מתחילים סיפורים שהזמינו לנו חלק חליפי. כשאנחנו מסבירים שאושר לנו מקרר חדש אומרים לנו שיחזרו אלינו וכמובן שדבר לא קורה עד שאנחנו מתקשרים שוב ואותו סיפור חוזר על עצמו.
|
מקרר שמרעיש נורא |
סוג הנזק : |
קבלת מקרר חדש או ביטול העיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|