פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן פגום ואי מתן שירות הולם אי לקיחת אחריות על פגם בייצור נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ב-19/5/2003 רכשתי מזגן אלקו הייטק (הרולס רויס של המזגנים עלק!!!) שככל הנראה היה לו פגם בסוללה מאז אנחנו במרדפים בילתי פוסקים עם אלקטרה ועם נציגי השירות הכלום יכולים שלהם מאז הקנייה לא היה לנו רגע דל עם המזגן הנ"ל פעם אחרי פעם נפער הסדק שיש בסוללה החיצונית של המזגן ומשם פשוט בורח כל הגז פעם אחר פעם אנו מביאים טכנאים שממלאים גז אך לא פוטרים את הבעיה מהשורש על אף בקשתינו כי יחליפו לנו את החלק החיצוני של המזגן המון פעמים הזמנו טכנאים פרטיים ושילמנו ממיטב כספינו כדי לנסות לסדר את הבעיה אך השיא הוא היום בעיתות מלחמה אלקטרה פשוט מסרבת לתת לנו שירות למרות שאין שום הוראה כזו או אחרת מפיקוד העורף לא להוציא טכנאים לאיזורינו זה מה שהם מציגים ללקוחות התקשרתי בעצמי לפיקוד העורף ושם אמרו לי שבשום אופן אין כזו הוראה המזגן כנראה דפוק מרמת הייצור שלו אלקטרה לא לוקחים אחריות על המוצרים שלהם אנחנו שילמנו במיטב כספינו על המזגן (אנו זוג צעיר עם 3 ילדים קטנים בבית) והמצב לא קל מאד חם לנו ובגלל המצב לא רצוי לצאת עם הילדים ופשוט את אלקטרה זה לא מעניין מה גם שעזבו את המלחמה כרגע המזגן הזה דפוק מרגע הייצור הם לא מטפלים לי בבעיה אלא פשוט גוררים אותי וגוררים אותי ופשוט מחכים שאתייאש המזגן נקרא חדש היום לא מחליפים כל 3 שנים מזגן הלכתי לחברה שידעתי שהמוצרים שלה הכי טובים והשירות שלה הכי טוב ופשוט היום כבר בא לי לבכות אני כבר לא יודעת מה לעשות הנציגים לא נותנים להגיע למנהלי השירות ופשוט אין עם מי לדבר באלקטרה שילמתי 6000 ש"ח על המזגן הזה ומאז הוצאתי עוד 2500 ש"ח על תיקונים אני מבקשת ממכם עזרה באופן ממש דחוף בתודה מראש שירלי
בזבוז זמן עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
תיקון המזגן לאלתר ואחת ולתמיד לא רוצה יותר בעיות ע פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה