פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות בזמן חירום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי התקלקל המזגן המרכזי בדירתנו. היו אלה ימי המלחמה ומצבו של העורף - ידוע ומוכר. אנשי השירות של חברת אלקטרה הודיעו לנו מפורשות כי בהתאם להוראות פיקוד העורף - הם משוחררים באותם ימים ממתן שירות. פניותי שלי לפיקוד העורף לקבלת הבהרות - נענו בצורה שונה מעט, ואת עמדתם היה ניתן לפרש בצורה אחרת: ניתן לתת שירות, ובלבד שבמקום מתן השירות יש מרחב מוגן. כל הסברינו לשירות אלקטרה כי אלו פני הדברים - נפלו על אוזניים אטומות, ונאלצנו לשבת בבית במשך שבוע ימים עם מזגן מושבת ומנוטרל, דווקא בימים בהם פעולתו נדרשה והיתה נחוצה, כשהילדים נותרים מאחור בבית סגור ורצים למרחב המוגן בכל פעם בה נשמעת אזעקה, ביודעם כי הוריהם מתייצבים לעבודה מידי יום, בהתאם לדרישות, ואילו עובדים אחרים משוחררים ממתן שירות ומסתתרים מאחורי פרשנות "בית שמאי" של הוראות פיקוד העורף. גם אנחנו עובדים, וגם אנחנו חיים בחיפה, וגם עלינו חלות הוראות פיקוד העורף. גם לנו משפחות וילדים וגם אנחנו חוששים ממה שמתרחש. בשעות בהן נדרשנו להתייצב במקומות עבודתנו והמשכנו במתן שירות, כל אחד בתחומי אחריותו - תשובה כמו זו שקיבלנו משירות אלקטרה צריכה לבייש, בראש וראשונה, את נותניה, אבל צריכה לעורר בנו תהיות לגבי זכאותה של אלקטרה לקבל את אמוננו בהמשך הדרך. טוב תעשה חברת אלקטרה אם תשחרר אותנו מסרטוני הפרסומת שמציפים את הטלוויזיה בשבועות האחרונים. אמת בפרסום היא חובה ראשונה המוטלת על כל מי שעוסק בתחום.....

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה