|
|
|
|
|
|
דרישת תשלום עבור הדרכה על מוצר. |
נושא התלונה: |
שמחי אלעד |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי תנור מחברת אלקטרה בשווי של קרוב ל-6000 ש"ח.
לאחר שהביאו לי אותו לבית טלפנתי ובקשתי הדרכה על המוצר - כמו כל מוצר שקונים ולא יודעים להשתמש בו. הטלפנית ציינה כי עלות ההדרכה היא 40 ש"ח. אמרתי לה כי איני מוכן לשלם ולו שקל על דבר שמגיע לי חינם. היא העבירה אותי למנהל שלה - דניאל - והסביר לי כי התשלום הוא לא על ההדרכה אלא על החיבור לגז - כביכול במקום לשלם 400 ש"ח לחברת הגז הם יקחו רק 40 ש"ח. אמרתי לו כי איני מעוניין בחיבור הגז וכי קיבלתי אותו חינם מחברת הגז אליה התחברתי. פיו נאלם ואמר לי שאין בעיה ויתנו לי הדרכה והעביר אותי לטלפנית. הטלפנית ביקשה ממני קימעה לחכות ואמרה כי אני אחוייב בתשלום לא משנה אם חוברתי או לא. אמרתי לה כי היא שמעה במו אוזניה מה אמר המנהל. היא העבירה אותי שנית למנהל והלה שינה את דעתו באומרו כי זו עיסקת חבילה שלא ניתן לפצלה.
לדעתי זו חוצפה לבקש תשלום על תדרוך שמגיע בחינם גם ככה. כל חברה שמכבדת את עצמה לא מנסה למצוץ מלקוח עוד 40 ש"ח ובטח לא אחרי קניה בסכום מעין זה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|