פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן התחייבות בפקס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שירות מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אהוד קרימר, ואני קניתי בתאריך 3/12/05 סל מוצרים מחברת מסני חשמל באשדוד ( חשבונית מס' 9-142064)
שכלל מקרר אלקטרה EL4433 לבן (קוד פריט - 70EL4433W)
מכיוון שבתאריך זה עמדתי לפני חתונה והתעתדתי לעבור לישוב נוקדים אשר בגוש עציון התנתי את קניית המקרר בכך שהשרות של אלקטרה יגיע עד לנוקדים ללא בעיות וכן שהשרות יהיה לשלוש שנים מלאות (כולל חלפים) , והמוכר רומן הבטיח לי את זה - ואני מציין שאלו היו התנאים!!!
המוצרים הוזמנו דרך סניף ירושלים והגיעו לאחר שבוע.
מיד לאחר מכן הזמנתי טכנאי לבדיקת המקרר לפני הפעלה, שיבדוק שהכל בסדר ושיתן אישור לאחריות לשלוש שנים (זה היה מותנה בתשלום של 99 ש"ח).
מהחברה אמרו לי שיקח שבוע עד שיגיע טכנאי ושאני יכול לחבר אותו לבד - באמת חיברתי , אך רציתי שטכנאי יבוא בכל מקרה לבדוק את המקרר.
מחברת אלקטרה הופנתי לשירות אבי טוויל בירושלים - וכשפניתי אליו הוא אמר שהוא לא מגיע לנוקדים, ואז חזרתי לאלקטרה והם הפנו אותי לשרות גור בירושלים, והא בכלל טען שזה לא האזור שלו ושוב חזרתי לאלקטרה שהפנו אותי לשרות באלפי מנשה שבכלל צחק מכל העניין.
לאחר שכבר הספקתי להתעצבן על אלקטרה ועל השירות (נחזור אליך וכו') ושכל פעם אני הייתי צריך לחזור על כל הסיפור מחדש וכל פעם הנציג/ה הפנו אותי לאותם טכנאים שנתנו את אותם תשובות - העלנו את הנציגים של אלקטרה מול נותני השירות - שנתנו להם את אותם תשובות שלא מגיעים לנוקדים.
קצת צעקתי וקצת התעצבנתי עד שהגעתי לאדם חביב בשם אבינועם שאחראי על השיווק והוא בדק את העניין והצליח לגרום לשרות אבי טוויל לשלוח אלי טכנאי - וכל זה לאחר חודש של טרטורים!!! וכמובן שבאלקטרה הבטיחו שמקרה זה לא ישנה וכפיצוי יש לנו אחריות לשלוש שנים ללא הוספת כסף.
חשבנו שבזאת נגמרה כל הבעיה אך לאחרונה חשנו שהמקרר מזייף (מקרר יותר מידי את תא החלב ומתחמם בחוץ) ומכיוון שעברה לה פחות משנה ואנו עדיין בתקופת האחריות , אצנו רצנו להזמין טכנאי- אך לשמחתנו (או לצערנו) החלטנו לפעול כל הדרך מתחתית שרשרת המזון - פנינו למחסני חשמל באשדוד (7/8/06) בכדי לבדוק את אמינותם - כמובן שכשאמרו שיחזרו למחרת , חזרו לאחר יומיים (9/8/06)- אך ניחא, הם פנו לשרות אלקטרה שהפנו אותנו- למי אם לא? לשרות אבי טוויל - ונחשו מה? הם שוב לא מגיעים לנוקדים ואף הציעו לאישתי עזרה טלפונית, כבר התעצבנתי סופית- פניתי לאלקטרה שישלחו טכנאי (10/8/06) וכן שישלחו לי כתב התחייבות בפקס לגבי אחריות השירות שלהם , שהרי אם הם לא מוכנים לספק שירות אזי ניתן לבטל את העסקה לגמרי , שהרי נעשתה עסקה בחוסר תום לב.
כמובן שהגעתי מפקיד לפקיד ומנציג לנציג- עד הובטחתי שיגיע טכנאי למחרת (11/7/06 - יום שישי) וכן הגעתי לחנוך (כמדומני שזהו מנהל התפעול) שהבטיח ללמוד את הנושא לגבי ההתחייבות וכן הבטיח שיגיע אלי למחרת טכנאי עד השעה 12!!!
וראו איזה פלא - אחר הצהרים מתקשרים אלי משרות אבי טוויל ורוצים לתאם הגעה ליום ראשון בבוקר (13/8/06)...לא ולא אמרתי - או שמגיעים אלי למחרת או שתאמרו לאלקטרה שאתם לא מסוגלים לתת שירות!!!
ומי הגיע ביום שישי בשעה 09:30 ונתן לנו שירות מעולה? מי אם לא אותו טכנאי שהגיע אלינו באיחור של חודש וחצי (זה לא באשמתו - הוא מקבל קריאות ולא אחראי על זמן ההגעה).

לסיכומו של עניין - שירות קיבלנו אך פקס התחייבות לא קיבלנו!!!

אנו מבקשים שישלחו אלינו פקס עם התחייבות לשירות תוך 24 ש' וכן התחייבות לאחריות מלאה של 3 שנים או ביטול עסקה.
וכן פיצוי על כל העוגמת נפש שקרתה - הן מצד מחסני חשמל על המידע השגוי והן מצד אלקטרה על עוגמת הנפש

את הפקס ניתן לשלוח ל- 02-6419752 או ליצור קשר ב- 050-8762477 (אהוד)
עוגמת נפש סוג הנזק :
מצויין בתיאור הבעיה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה