פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות ונישנות במזגן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 וחצי שנים נכנסנו לדירתינו החדשה בה דאגנו להתקין מזגן מפוצל של אלקטרה.
מאז שהותקן היו לנו כ-20 תקלות. חוזרות ונישנות. כל פעם משהו אחר.
שנה אחריות. הוארכה לנו האחריות. כבר אין אחריות.
כבר נמאס לנו, אנחנו מיואשים. גם כעת כשאני רושמת הודעה זו, אנחנו עם בעיה במזגן כבר שבוע. היו כאן השבוע שני טכנאים. רק ביום א' יגיע החלק המיוחל. עד אז אנחנו מתים פה מחום, שלא נמשיך ונסביר איזה לא כיף להיות עם שני זעטוטים בבית כזה חם בימי החופש.

לפני כחצי שנה, כששוב היו בעיות, הטכנאי החליט שהבעיות החוזרות ונישנות הן תוצאה של כאבל לא תקין שהותקן בעת בניית הבניין. בהמלצת חברת אלקטרה הגיע הקבלן, ויום שלם חצב בקיר הוציא את הכאבל הכניס חדש כיסה צבע וכו'.
והנה שוב בעיות.....
ברור שכל פעם שאנחנו מתקשרים מתייחסים אלינו כנודניקים. העומס על טכנאי אלקטרה הוא עצום- כך נאמר לנו פעם אחר פעם.
על כל ביקור אנחנו מחוייבים בתשלום של 234 ש"ח, שאנחנו כבר זמן רב לא מוכנים לשלם. כמה כסף היינו צריכים לשלם אם היינו מסכימים ללכת לפי תנאי החברה?
ביום א' אמור להגיע טכנאי להחליף חלק בגוף החיצוני של המזגן- הוא טוען שזו התשובה לכל הבעיות....אנחנו כבר מיואשים. כמה זמן זה יחזיק מעמד?

האם רק אנחנו סובלים? האם המוצר שלהם טוב?
אם כן, למה לא מתייחסים באלקטרה לבעייתנו ברצינות? למה שולחים לכאן אנשי מקצוע שלא מבינים דבר? למה אף אחד לא חושב שהגיע הזמן (אחרי כ20 פניות) בשלוש שנים, לעבור לשלב הבא?

אנחנו במצב של לדאוג שאף אחד מהקרובים לנו לא יקנה שום מוצר של אלקטרה.

יש תקווה, או שבחורף שוב אשאר עם שני ילדים בבית ובלי חימום, כי את הקיץ הזה אני אזכור טוב. וגם את החורף אני זוכרת וגם את הקיץ שעבר, אלקטרה דואגים שאטעם ממזג האויר בכל עונה.

עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול אחת ולתמיד בבעיה, ע"י אלקטרה, לקיחת אחריות ע פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה