פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות , שירות, שירות!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2005 רכשתי טלויזיה של "אלקטרה" בעת הרכישה הבטיחו לי אחריות לשנה, לאחר 3 חודשים בלבד, גיליתי תקלה בטלויזיה הזמנתי טכנאי שאכן הגיע והחליף חלק שסידר העניין, אותו טכנאי כמו הנציגה במוקד השירות הבטיח שמכיוון שתקלה אירעה זמן קצר לאחר רכישת הטלויזיה הם מאריכים לי את האחריות על אותו חלק לעוד שנה מרגע התיקון(זאת לאחר שלא הסכימו להחליף הטלויזיה בשלמותה לדרישתי).כעבור 11 וחצי חודשים, הבחנתי שאותה תקלה בדיוק חזרה למסך(שידור בצבעים צהובים כתומים בלבד),התקשרתי מייד למס טלפון שמופיע על תעודת האחריות ומסתבר שהגעתי לחברת א.ר אלקטרוניקה שמספקת שירות טכנאים לחברת אלקטרה, הם הפנו אותי לחברת אלקטרה שיאשרו שאכן מגיע ליח אחריות(למרות שכל מה שפירטתי הופיע אצלה במחשב),הנציגה בא.ר קישרה אותי לאלקטרה בשיחה וועידה ושם דיברתי עם מושיקו, נציג אלקטרה, מושיקו הבטיח לבדוק העניין ולחזור אלי היום- מקסימום מחר. הסברתי למושיקו שהעניין דחוף בשל המצב הבטחוני- מלחמה בצפון(אני גר בעכו)מכייון שמדובר בטלויזיה שנמצאת בממ"ד והדבר דחוף וחיוני, כמובן שמושיקו לא חזר אלי לא היום ולא מחר, התקשרתי שוב לנציגה שהבטיחה להעביר למושיקו ו"שהוא כבר מתקשר אליך.."למרות הדחיפות החלטתי להאמין לה וחיכיתי, הדבר חזר על עצמו מס ימים כשאני מתקשר מבקש לדבר עם מושיקו או לקבל תשובה.. וכמובן- מושיקו לא עונה מושיקו גם לא מתקשר..בשיחה הבאה דרשתי לדבר עם אחראי- הגעתי לארתור, שהציג עצמו כמנהל טכני בכיר והבטיח לטפל בעניין.ארתור ביקש לבדוק ולחזור- לא קיים, אז התקשרתי שוב, כשדיברתי איתו שוב הוא התנצל שלא חזר אלי אך הסביר שהעניין טופל והכל בסדר, רק ביקש ממני להתקשר לא.ר אלקרוניקה כדי שאזמין טכנאי ללא חיוב,הזמנתי טכנאי שאכן הגיע אך להפתעתי הטכנאי הסביר לי שמדובר בביקור ותיקון בתשלום, מייד התקשרתי לארתור כדי לברר העניין, ארתור שוב אמר שייבדוק ויחזור אלי "תוך שתי דקות"ביקשתי מהטכנאי שיימתין מס דקות עד שאקבל תשובה מארתור,אך ארתור לא מתקשר. הטכנאי הסביר לי שהתבקש ע"י מנהלו לעזוב מבלי לתקן.
ניסתי ליצור קשר שוב עם ארתור אך בכל פעם אמרו לי שארתור בשיחה כרגע והוא ייתקשר כשיוכל ,היום - יותר מחודש אחרי אני עדיין מחכה לטלפון מחברת אלקטרה כדי שיספקו לי הסברים.כמובן שאף אחד לא מתקשר.אני לא מצליח להבין איך בחברה כמו אלקטרה נותנים מידע ושירות שלא מצליחים לעמוד בו.איך ייתכן שכולם מתעלמים מהפניות שלי. אני חייב לציין שבשירות כזה גרוע משפיל ומבזה אף פעם לא נתקלתי.רכשתי די הרבה מכשירי אלקטרה בחיי, אני בטוח שהחוויה הזו תגרום לי לדעת מאיזה חברה לקנות, ומאיזה לא.מאוד אשמח להתייחסות-לפחות הפעם.
כספי , סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה