פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאום שרות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/9/06 פניתי למוקד שרות הלקוחות של אלקטרה על מנת לברר עלות הגעת הטכנאי ולתאם שירות.בשעה 10:38 יצרתי קשר עם מוקד השירות ונענתי ע"י נציגת שירות כי מחיר הביקור הינו 203 ש"ח אך התאום נעשה דרכה ועל מנת לתאם שירות עליי למסור את מס' הכרטיס האשראי.ציינתי בפני הנציגה שהנני מעוננית לתאם שירות עבור מכונה ומייבש כביסה אך אינני מעוניינת למסור מס' כרטיס אשראי.מסרה שתבדוק ותחזור אליי.אותה נציגה אכן חזרה אליי לנייד אך מכיוון שלא היתה לי אפשרות לענות ויש לי משיבון בנייד מבחינתה סגרה בזאת את הטיפול ללא כל השארת הודעה המתנתי עד היום יום ו' 8/9/06 בשעה 10:13 בתקוה שאולי יחזרו אולי מתוך מחשבה שבכל זאת הנני לקוחה בתשלום וחשוב להם בתור חברה לצרף אותי למאגר לקוחותיהם אך לשווא על כן יזמתי שיחה נוספת מולם ונעניתי על ידי נציגה בשם אושרית אשר נשמע לי ע"פ רמת התשובות והטיפול כנציגה חדשה,ידעה אכן לציין בפני כי עלות הביקור ללא עבודה וחלקים הינו 203 ש"ח ולשמחתי הפעם לא נדרשתי למסור מס' כרטיס אשראי,ביקשתי לבדוק עלות הביקור עבור 2 המוצרים ולאחר המתנה קצרה נענתי כי המחיר הינו 306 ש"ח לאור כך ביקשתי לתאם את השירות. כאן המקום לציין כי הנציגה לא ביקשה לוודא את כתובת מגוריי וכאן החמור יותר כי ייתכן והייתי מתאמת את השירות הייתי ממתינה לטכנאי שהיה נשלח לכתובת שגויה.על כן שאלתי את אושרית לאיזה כתובת יתואם השירות והסברתי לה כי יש לי 2 כרטיסים אצלהם 1 בכתובת הישנה אשר שם מופיעים המוצרים שעליהם ביקשתי לתאם שירות + מזגן מפוצל וכרטיס נוסף עם הכתובת החדשה אשר עברתי לשם לפני כחצי שנה ובו מופיע המזגן החדש שהינו במסגרת אחריות ולמעשה לשם רציתי לתאם את השירות.אך לצערי היה מאוד חשוב לאותה נציגה בליוי של הרמת קול לאחר שביקשתי שתבצע איחוד לקוחות לכתובת החדשה כי אינני מבינה דבר והשרות יתואם לכתובת הישנה כי גם שם יש מזגן רק שבעת שניסיתי להסביר כי מדובר בכתובת עם המזגן החדש החליטה להתעלם לחלוטין מהמילה חדש/אחריות.לאחר מס' דקות שסוף סוף החליטה להקשיב הבינה כי באמת עליה לבצע את איחוד הלקוחות ובהתייעצות נוספת עם נציגה אחרת מסרה שתחזור אליי לא ברור לי מדוע אבל קיבלתי זאת וביקשתי שתחזור אליי במהלך 3-5 דקות הקרובות מכיוון שעליי לחזור לעבודה.נכון לשעת כתיבת תלונה זו אף אחת לא חזרה אליי וכמובן שאת השירות לא תיאמתי.
אותי בתור לקוחה בסטטוס תשלום בספק עם תיפגשו איי פעם ודבר 1 בטוח שלפני שארכוש מורים לבנים אוודא היטב האם השירות אינו שלכם.כאן המקום לציין שזו הפעם השנייה במהלך החודש האחרון שניכוותי מכם מכיוון שגם למזגן "זכיתי" לקבל שירות דרככם ודבר 1 בטוח כי בתום שנת האחריות ביטוח למזגן לא אעשה... וחבל מבחינתי שנאלצתי להגיע מהר מאוד למסקנה הזו..מוצרים נפלאים יש לכם ועל כך אין לי טענה נהפוך הוא רק חבל שהשירות שלכם אינו נפלא.... (את הפרטים המופיעים אצלכם ניתן לעלות ע"פ מס' הנייד 052-3818671 - אך הטיפול בנושא הינו ע"י אורלי 052-3297352)
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה