פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח מאוכזב מחברת אלקטרה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כשניגשתי לרכוש LCD נאמר לי במפורש לרכוש מכשיר שיש לו "אבא" למרות שאתה משלם יותר.
השתכנעתי ורכשתי מסך LCD מחברת פילפס שיש לו אבא בשם חברת אלקטרה.
לאחר התיעצות עם סוכן שלכם בשם ולאדי רכשתי מכשיר שהוא המליץ עלו בחום למרות העלות הגבוהה של המכשיר.כשסוף סוף הגיע המכשיר התמונה לוותה בעננים מסביב לתרגום המכשיר הותקן ע"י צחי מתקין מורשה שלכם .הוא ביקש שאזמין טכנאי של חברת יס שהגיע החליף ממרים כבלים רכשתי כבלים מיוחדים שום דבר לא עזר.
התבקשתי ע"י צחי לפנות לשרות של אלקטרה פניתי לשרות שם בקשו את ה-LCD למעבדה והמכשיר חזר ללא שום פתק ונאמר לי בע"פ שהוא תקין חזרתי ובקשתי שטנאי יגיע לביתי על מנת לראות את הבעיה הגיע אלי טכנאי בשם דוד שראה את הבעיה והסכים איתי שישנה בעיה אך לא יכול לרשום לי........ לאחר מספר ימים התקשרו אלי מאלקטרה ואמרו שהם מוכנים לקבל את המכשיר ולהחזיר לי את הכסף בקיזוז כל שהוא שאני לא מבין מה הקיזוז אמרו לי שרונן יתקשר אלי כמובן שלא התקשר יש לכם מוקדנים נחמדים ותו לא לאחר נדנוד מצידי עם כל המוקדנים מיטל,גיא,אורן,אורטל,הדר........קיבלתי מכתב לקוני חתום ע"י טל טכנאי ביקר אצלך ומוסר שהמכשיר תקין.אני לא מבין אך חברה גדולה כמו אלקטרה מרשה לעצמה להתעלם בצורה כזו מלקוחות .
אני עדין ממתין שמשהו בכיר בחברה יתיחס אלי
כספי סוג הנזק :
החזרת מוצר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה