פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות מחלקת השירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך תקופת החגים רכשתי מקרר של חברת אלקטרה. המתנתי עד לאחר תקופת החגים על מנת לחברו לחשמל ולהפעילו ובמקביל התקשרתי למחלקת השירות על מנת להזמין טכנאי. התברר כי המקרר אינו תקין ותא הקירור מקפיא את כל תכולת המזון הנמצאת בו , מצאתי את עצמי משליך לאשפה מידי יום ירקות ופירות , מוצרי חלב קופאים ולא ניתנים לאכילה , כל מה שנכנס למקרר קופא . הגיע טכנאי השירות , הסברתי לו את מהות התקלה , הבחור החליף איזשהו מעגל אלקטרוני (לדבריו , מעגל זה אחראי לויסות הטמפרטורה). כבר למחרת התברר כי התקלה לא טופלה ועדיין אני ממשיך להשליך מזון ובמקביל נדרש להפשיר במיקרוגל כל מזון אחר שעוד ניתן לאכילה. כמובן שבמקביל אין סוף טלפונים לחברת אלקטרה על מנת לקבל שירות , וכמובן שתמיד מעבירים אותך מאחד לשני או טוענים שמיד מעבירים אותך לאחראי ובעצם מנתקים לך את הטלפון בפנים , לאחר מס' ימים שוב הגיע איש שירות , טען כי איזשהו חלק (מקביל לטרמוסטט) אינו תקין ולכן ניטרל אותו עד שתבוצע הזמנה ויגיע חלק כזה חדש. לדבריו , כעת התקלה תיפתר. כמובן שהתקלה לא נפתרה ואני עדיין ממשיך לזרוק מזון לאשפה מידי יום וכמובן שאני ממשיך ל"הטריד" את אלקטרה באינספור טלפונים על מנת לקבל שירות שמגיע במסגרת אחריות למקרר בן שבועיים. בעת רכישת המקרר שעלה אלפי שקלים נוהגים לתת לך הרגשת עליונות אך ברגע שצריך לקבל את השירות ההתיחסות שואפת לאפס.
כנראה שאצלנו במדינה לא ילמדו לעולם מהו מתן שירות ללקוחות.
אני כנראה מוצרי חשמל של אלקטרה לא ארכוש עוד לעולם.
ןשאף אחד לא יטיף לי על רכישת מוצרי כחול לבן .
עדיין ממתין להתיחסות חברת אלקטרה , מבחינתי הפתרון היחיד כרגע הוא החלפת המקרר במקרר אחר , מקרר חדש שמתחיל את חייו ברגל שמאל כנראה שימשיך את חייו ברגל שמאל !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה