פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר ידע במתן פתרון לקצר במזגן. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים טכנאי של אלקטרה פתר לי בעיית תריסים שלא זזו ימינה ושמאלה,
ע"י החלפת מנוע קטן (מתח נמוך) במזגן.
ומאז, שבוע שני שאנו מפעילים את המזגן 3.5 כוח סוס עילי (מסוג WNG3.5) וממסר הפחת הראשי של הבית קופץ.
מספר טכנאים הגיעו אליי ואף לא אחד מהם פתר לנו את הבעיה. הפתרון הכי יצירתי האחרון (יום חמישי 8/12/06) של טכנאי בכיר שהגיע (וקיבל המלצה זו מהאחראי שלו...) להחליף את ממסר הפחת (שעלותו כ-200 ש"ח ללא תשלום לחשמלאי), ולבדוק האם הבעיה נפתרת!!!
עד היום לא נמצא פתרון לבעיה, ובנוסף למרות שביקשתי כי עובד בכיר של החברה ייצור עמי קשר - כבר יומיים אני ממתין...
חשוב לציין, אנו לא משתמשים במזגן כשבועיים, היות ולאחר מספר דקות (כאשר המדחס חוזר לפעולה) החשמל בכל הבית נפסק, ולא ניתן לדעת מה מידת הנזק שנגרמת לכלל שאר מכשירי החשמל.....
כנראה שאסור לבטח מזגן קדימה למשך 5 שנים!!!
ונזק כספי. סוג הנזק :
פעולה תקינה של המזגן מיידית. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה