פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתקן מזגן וחיוב על הגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי פניית שירות לאלקטרה מזגנים ושאלתי את המוקדן אם טכנאי שלהם יתקן מזגן מדגם מיושן, המוקדן אמר שהם יבואו לראות איזה דגם , אולי זה יקח יותר זמן מהרגיל אבל הם יכולים לטפל במזגן של אלקטרה ללא קשר לדגם.
חויבתי מראש על 203 שקלים , הטכנאי הגיע ואמר שהוא לא יתקן מזגן מיושן כלכך
ואסור לו בגלל שיקולי בטיחות לטפל בכל מקרה.
הביקור לקח פחות מ5 דקות והוא הלך. לאור סירובו לתקן אני מבקשת את התשלום ששילמתי , לא ראוי לחייב מישהו על סירוב לשרת ועל שהייה של פחות מ5 דקות במקום. כמוכן המוקדן שפניתי אליו עם התלונה התעקש שהם שולחם טכנאי בכל מקרה גם אם הם לא יכולים לתקן והיה חסר סבלנות כלפיי.
כספי סוג הנזק :
שיחזירו את דמי הטפול בשל סירוב לטפל בתקלה. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה