פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
גולדשטיין עמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 30/06/07 רכשתי מזגן של חברת אלקטרה בחנות של א.ל.ם.
עד ליום שלישי ה 03/07/07, לא יצרו עמי קשר בכדי להתקין את המזגן . התקשרתי אליהם ולאחר ניתוקים אין ספור , והמתנה ארוכה מאוד לשוחח עם מחלקת התקנות , הגעתי לנציגה בשירות הלקוחות , כאשר אמרתי לה שאני מעוניין להזמין התקנה , עליה שילמתי , היא הפנתה אותי חזרה למחלקת התקנות , כמובן שלא ניסתה לעזור . הגברת העבירה אותי למחלקת התקנות ושוב נאלצתי להמתין כ15 דקות עד שמישהו ירים את השפורפרת ויענה לי . כשענה לי האדם מהצד השני , אמר לי שאין צורך להתקשר והם יצרו עמי קשר . לאחר יומיים התקשרו אלי ממחלקת ההתקנות ואמרו לי שביום שליש הבא , 10/07/06 יגיע מתקין בין 12:00-14:00 , למחרת התקשרתי שוב למחלקת ההתקנות בכדי לדחות את ההתקנה ושוב אין קול ואין עונה . היום התקשרתי שוב וכמובן שנאלצתי להמתין כ 15 דקות עד שיענו לי , בחורה בשם שרית , משירות הלקוחות אמרה לי שהיא לא האדם לדבר איתו ואני חייב לפנות למחלקת ההתקנות .היא ביקשה את מספר הטלפון שלי ואתם יכולים לנחש שעד כה לא יצרו עמי קשר.
זהו בבירור השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו בחיי.
אני מצטער שרכשתי את המזגן ואזהיר את כל מכריי לא לעשות את הטעות שאני עשיתי.
אני דורש שיצרו עמי קשר ויתנו תמורה הולמת לכספי. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה