פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה למרות ביטול שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ספיר 1 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון אזת"ח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי בת 72 הזמינה טכנאי שירות ,עקב מזגן שלא עבד.היא נדרשה לשלם מראש סכום של 203 שקל עבור הביקור בכרטיס אשראי ואכן ביצעה את ההליך הנדרש.
למחרת בבוקר היא ביטלה את השירות,מאחר והמזגן החל לעבוד כראוי.
למרות הביטול,אחרי כמה ימים הבחינה שחייבו אותה בכל זאת.
מאז ניסתה לדבר עם נציג שירות ונדחתה מספר פעמים.נאמר לה שיתקשרו אליה בזמן מסויים ולמרות שחיכתה כמה שעות בביתה,לא צילצלו אליה בחזרה.
יש לציין שאמי מבוגרת מאד ,ייקית ומסודרת,ביטלה את השירות למרות המאמץ.ומצב זה גורם לה תיסכול רב ,וצער על אובדן הכסף לשווא.
עוגמת נפש ותיסכול סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה