פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנור לא תקין נושא התלונה:
רחמני עידן חי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה - חברת סנסור כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים נקנה תנור מסוג "סוואטר" מחנות סנסור, התנור לא אפה באופן תקין, הוא שרף את המאפים, חברת סנסור הפנו לחברת אלקטרה אשר הפנתה לחברת גור, הגיעו 5 נציגים שונים בכל פעם ובכל פעם בקשו לאפות ולהיות נוכחים בזמן האפייה, וכל פעם תירצו מחדש שזאת בעיה בבצק.לא הסכימו להחליף את התנור.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת התנור פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה