פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריח לא נסבל ממדיח בזמן העבודה נושא התלונה:
שיפמן אמנון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מרץ השנה רכשתי מדיח כלים מדגם edw 9210w .(מחסני חשמל)
כבר בהפעלות הראשונות היו מספר תקלות אשר תוקנו ע"י חברת אלקטרה,רק בתקלת הריח לא טיפלו. נאמר לי כי לאחר שבועים עד חודש הריח יעלם ,נכון להיום, עברה כבר למעלה משבעה חודשים והריח לא נעלם. ולפניתי בכתב ובעל פה אמרו כיהמדיח תקין .טכנאים היו בדקו ורשמו סיכום טיפול סימוכין .11034 מתאריך 3.11.05 לא התיחסו לריח שנודף מהמדיח בזמן הפעולה , כלומר הריח שבא מהמדיח זו לא ת ק ל ה! לפי חברת אלקטרה . אני גר בביתי והריח מפריע לבני משפחתי ולי במטבח להבנתי זו תקלה
אך חברת-אלקטרה ומר מנצור אורן המנהל טכני כתב במכתב בסיכום כי המדיח תקין לחלוטין !! ברור לי לגמרי כי לו היתה למר מנצור בעיה מסוג זה בביתו היה פועל במרץ על מנת לתקנה משום שזו תקלה (מסריחה) לכל דבר.
לא יתכן כי בחוות הדעת של הטכנאים שיודעים את בעית הריח במדיח בגלל תלונות של קונים בעבר יכתבו לי כי המדיח תקין! אמרו לי הטכנאים שאין פיתרון לריח, זה בא מהדופן האחורית של המדיח ,להבנתי הם מעבירים את הזמן בתקוה שהריח יעלם עם הזמן,או אתרגל אליו ,דבר שלא קורה. בזמן הרכישה לא ציינו בפני שהמדיח מריח רע בזמן הפעולה ,לדברי אלקטרה:" זה מה יש, זה המדיח !!!"
בקיץ פתחתי את החלון אך בחורף במצפה רמון זה קשה, וקר ! אני משתמש בAIR WICK
מבקש את עזרתכם
תודה מראש אמנון שיפמן
עיין שחק 19 מצפה רמון טל: 0544239408
בזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת המדיח לסוג אחר פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה