פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור הדרכה למוצר חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כיריים SAUTER שספק השירות היא אלקטרה. התקשרתי לשירות לקוחות כדי לוודא שניתן להתקין את הכיריים לבד. בשירות טענו שניתן אבל אז לא תהיה לי אחריות על מערכת הגז בתוך הכיריים ועליי להזמין טכנאי החברה עבור הדרכה והתקנה (ממש להניח על השיש!!) ורק אז האחריות תקף כשהסיפור עולה לי 79 ש"ח. טענתי שהמוצר חדש ואינני זקוק להדרכה אלא רק אחריות אבל הם סירבו בתוקף. אם הייתי יודע שלקבל אחריות למוצר חדש עולה לי 79 ש"ח לא הייתי קונה את המוצר שלהם.
ביררתי עם מכר שעובד באמפא והוא טען שהם לא גובים כסף עבור הדרכה למוצר חדש כולל כיריים.
סיפור ממש מרגיז שיש לשלם עבור ביקור טכנאי לפתיחת מוצר חדש!!!
כספי סוג הנזק :
החזר על תשלום ביקור טכנאי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה