פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ומוצר מקולקל שסופק ע"י אלקטרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


שלום רב,

אני פונה אליכם לאחר שכל מאמצי לקבל שירות הולם מחברתכם עלו בתוהו.

בתאריך 1.9.2004 רכשתי מקרר מסוג "אמקור דיזיין" 331 327 יל בשקם אלקטריק שבקניון איילון.
מועד האספקה של המוצר הנו 24.10.2004 , קרי- כחודש וחצי לאחר מועד ההזמנה וזאת לאחר שנמסר לי אחרת, וכן לאחר טלפונים רבים שביצעו עבורי מולכם.
בעת הרכישה וקבלת המוצר שילמתי על אחריות לארבע שנים וקיבלתי שנה נוספת מהחברה [כך שהאחריות תקפה החל מ 24.10.2004].

המקרר הגיע לפני קרוב לשנה כאשר הוא פגום, עליו שריטות, אינו מקרר כהלכה ובמלים אחרות- שילמתי על סוג' א' וקיבלתי סוג ב'.

מייד יצרתי קשר עם החברה – אך ללא הועיל.
זה מספר רב של חודשים בו אני מנסה ליצור קשר מול החברה [אמפא ושקם אלקטריק]
אך אינני מקבלת כל שרות ויחס הולם, אלא מפנים לי עורף.
הכסף כבר שולם – נותן השרות נעלם!!!!!

לאחר תחנונים וקריאות אינספור, בשבוע שעבר 31.8.2005 יום רביעי, הגיע איש מטעמכם לביתי וראה את המקרר ואת הבעיות בו ושהוא יוצר.
הפעולה היחידה שביצע הייתה מריחת מעין משחה על השריטה ["הדבקה"], כך שהמקרר "יראה כחדש". יש לציין שזהו טיפול קוסמטי בלבד- שגם הוא לא עזר, היות ולמחרת זה התקלף ונשאר כביום קבלת המוצר.

ניסיתי ליצור קשר עמכם בכל דרך אפשרית ולקבל הסברים, יחס, שרות, חלופה וכדומה, אך אתם מסרבים בתוקף, משום מה, לתת שירות ואחריות עליהם התחייבתם ושעליהם שילמתי עם קבלת המוצר [ברשותי כל המסמכים הקשורים בדבר -חשבונית, קבלה, אישורים וכיוצ"ב].

מדוע אני משלמת אחריות ולא מקבלת את השירות??? מדוע אתם משווקים מוצרים פגומים?? מדוע אינכם מפקחים על המוצרים המגיעים לבתי הלקוחות??
הלא די בכך שנוצר לכם 'שם רע'?! לפחות תעמדו בהתחייבות ותתנו את השרות אותו הבטחתם.

יש לציין שאני אישה כבדת שמיעה ופניות רבות שנעשו אליכם התבצעו באמצעות חברותיי ומכריי, אך גם להם הפניתם עורף כשציינו שהם פונים בשמה של לקוחה!!!
לא יעלה על הדעת שבישראל 2005 זה היחס לו "זוכים" לקוחות, ובכלל זה עם מוגבלויות.

אודה מאוד על קבלת שירות וטיפול במצב שנוצר, וכן אבקש החלפת המקרר לאלתר היות וכבר שנה עומד בביתי פגום והנכם מתנערים מאחריות.
במידה וגם הפעם תפנו עורף ותתעלמו ממכתבי, לצערי איאלץ לנקוט צעדים בדרכים אחרות ובצינורות המקובלים למען השבת הסדר על כנו וקבלת שרות עבור המוצר שרכשתי במיטב כספי.
כספי סוג הנזק :
החלפת מקרר!!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה