חוסר אמינות של נציגי השירות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חוסר אמינות מצד נציגי השירות של אלקטרה:
ביום ראשון הגיע אלינו טכנאי בשם משה אחרי שעה וחצי של בדיקת המזגן נוא אמר שהוא אינו יודע לפתור את הבעיה וצריך קבלן חיצוני -הוא הבטיח שיחזור אלינו נציג טלפוני תוך 24 , אמרנו לו שאנחנו סקפטים לגבי הענין הוא התחייב שכך יהיה הדבר, היום יום רביעי אף אחד לא חזר אלינו אנחנו עדין מחכים, בכל יום התקשרנו לשירות וכל נציג שאיתו דיברנו (יוסי ,נטלי ) הבטיחו שיחזרו אלינו עם תשובה, אך כמובן שאף אחד אינו חזר ואנחנו עדין מחכים, אני ממש לא מבינה איך קיבלתם פרס על השירות כאשר מה שהנציגים שלכם יודעים לעשות זה רק להבטיח הבטחות ולא לעמוד בהן, בסהכ שיחת טלפון....לכל נציג בנפרד אמרנו שיש לנו תינוק חדש בבית ושמאוד חשוב לנו החימום,בארץ כבר מתו כמה ילדים מקור- מדוע אתם כאלה אדישים???!!1 ובאיזו זכות????
|
התקררות בחורף -תינוק בן 5 שבועות |
סוג הנזק : |
הגעת שירות לביתנו ופתירת התקלה במזגן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|