פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעודת אחריות נושא התלונה:
חרילקאר סיני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודשיים רכשתי ברשת מחסני חשל מייבש כביסה מתוצרת אלקטרה, בתוך המייבש לא הייתה תעודת אחריות אלא גלויה שעליי למלא בה את פרטיי ולשלוח לשירות אלקטרה ואז לקבל בדואראת תעודת האחריות. אך מאז לא דובים ולא יער.
לאחר כחודש פניתי לשירות בנושא הבעיה נציגת השירות לקחה את הפרטים שלי ואמרה לי שיחזרו אליי עוד באותו יום. כמובן שלא חזרו. לאחר מס' ימים שוב פניתי לשירות ושוב נלקחו פרטיי ונמסר לי שיחזרו אליי אך שוב לא חזרו בפעם השלישית אמרתי שאני לא מוכן לחכות שיחזרו אליי ונציגת השירות שמעה את הבעיה שלי, בדקה במחשב ואמרה לי שלא הגיעה הגלויה וכדי לקבל את תעודת האחריות עליי לפקסס אליהם את חשבונית הקנייה ואז ישלחו לי את תעודת האחריות. פיקססתי את החשבונית וחיכיתי שיחזרו אליי אך כמובן שלא מצאו לי זמן פניתי לשירות ונאמר לי שלא הגיע הפקס אמרו לי לשלוח שוב ואז להתקשר ולודא את הגעת הפקס שלחתי והתקשרי ונציגת השירות אמרה לי שאת הפקסים מעבירים אליהם לעדכון רק למחרת בבוקר... שוב התקשרתי למחרת בבוקר ולהפתעתי הפקס לא הגיע. הנציגה ביקשה שאשלח שוב ואודא איתה באותו רגע את ההגעה של הפקס ואכן הגיע סוף כל סוף ואותה נציגה מסרה לי שהיא שולחת אליי את התעודת אחריות בדואר ובפקס. אתן לכם לנחש האם התעודת אחריות הגיעה??? כמובן שלא. ראוי לציין שאת הפקס שלחתי ממכשירים שונים וכמובן קיבלתי אישור לכל פקס. הרבה זמן לא נתקלתי בשירות גרוע כזה ובאף נציג שלא לוקח אחריות ומנסה לתקן ולשפר. אם זה מה שקורה לי רק בשביל לקבל את תעודת האחריות ששייכת לי מה יהיה כשאצטרך טכנאי???
עצבים עלבון ו סוג הנזק :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה