פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חרא של שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
1.לפני שלושה שבועות קניתי LCD (וגם מכונת כביסה ומייבש)מעודפים דרך חנות המפעל של אלקטרה,.עשיתי זאת כי חשבתי שאלקטרה זאת חברה רצינית, שיש לה אמא ואבא ושירות..מסתבר שזאת טעות, לא להתקרב למוצרים של אלקטרה.
2. ה LCD הגיע אלי לא תקין בהפעלה ראשונה .
3. הטכנאי שלהם שמגיע לבדוק זאת עובד באזור מגורי המרוחק (גבעתיים)רק בשעות 10 -12 אני חושב או משהו בסגנון ,וזה מצריך חצי יום חופש ככה שנעלצתי להמתין 8 ימים, ליום שישי שהוא יגיע.
4. הטכנאי הגיע וכמובן טען כי היא לא תקינה ואמר שאני צריך להתקשר לחנות המפעל שיחליפו לי.
5. דברתי עם החנות ביום ראשון והיא אמרה שרק ביום שני היא תדע מתי היא יכולה לספק לי חדשה כי כרגע אין במלאי.
6. ביום שני ב 12 בצהריים מצלצל אלי מוביל ואומר שהוא בדררך אלי (לא תיאמו איתי כלום ולכן לא יכולתי להיות בבית)
7. דברתי עם רינה מחנות המפעל ואמרתי לה שאני לא יכול להיות פתאום ככה משום מקום בבית.
8. היא אמרה שאין לה עוד משלוח ומתי שיהיה היא תשלח אלי.
9 דברתי עם המוקד הטלפוני של אלקטרה (שרון) היא ניסתה לעזור ללא הצלחה. בטענה שזה לא קשור למוקד ושעלי לשבור את הראש מול החנות
10. ביום שלישי התקשרתי שוב לחנות (תפוס של כל הזמן) וגם למוקד , הם דיברו עם רינה ואמרו לי שביום רביעי אחרי 17 תגיע ה LCD
11. ביום רביעי בשעה 14 מתקשר אלי המוביל ואומר שבסביבות 4 הוא יגיע, זה בסדר אין לי חיים ועבודה ואני צריך לקפוץ מתי שהם קופצים , חוצפנים, בהתראה כזאת קצרה מקדימים לי את המשלוח, ובסוף עוד טוענים שאני לא בסדר כי אני לא בבית.
12. שבקשתי לדבר עם מנהל החנות המוכרת רינה , זאת שעונה לטלפונים אמרה שאין כזה.
13. בינתיים אני כבר 3 שבועות בלי טלויזיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבאת LCD תקינה + פיצוי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה