פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות ואפילו רמאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למנהל איזור חיפה
מזגן של דויטש רחוב אהבת ישראל 10
לפני כשבועים קראנו לאנשי שירות ושלחו את זיו שלאחר איחור של 7 שעות מהשעה שנקבעה הגיע בשעות הערב ולאחר שניה וחצי שהוא נמצא בדירה אמר שהוא לא יכול לתקן את המזגן כיוון שיש בו בעיה על בעיה והסוללה נוזלת והוא לא יכול להגיע אל המזגן כי ההתקנה שלו לא טובה וצריך קבלן לעבודות מיוחדות-והלך נשארנו בלי מזגן בשיא החום.
לאחר שבוע וחצי הגיע טכני בשם סעדה שלאחר שניה וחצי הפעיל את המזגן ללא מתקין חיצוני וללא שום קבלן ואמר שהוא לא מבין מי זה הטכנאי זיו שאמר לנו את השטות הראשונה והוא ממש מצטער שסבלנו שבוע וחצי ללא מזגן- מה גם שהוא תיקן את המזגן והמזגן עבד ללא בעיה לאחר כמה דקות- אבל הוא אמר לנו באופן מוזר שצריך להדליק ולכבות את המזגן מהפקק החשמלי מלוח החשמל של הדירה כיוון שהשלט לא מספיק בשביל לכבות, כיוון שאנחנו לא מבינים במזגנים למרות שמה שאמר נראה לנו לא הגיוני אמרנו בסדר והוא הלך המזגן אומנם קירר אך שמנו לב שהוא ממשיך לקרר גם אחרי שהטמפ הגיע למה שקבענו בשלט כלומר הווסת של המזגן ממש לא עובד ולאחר שכיבינו את המזגן עם השלט בלבד שמענו עדין את הרעש של המנוע בחוץ עובד ורק לאחר שסגרנו את הפקק החשמלי אכן המזגן הפסיק --------איך זה יתכן שטכני של אלקטרה יעשה כזה דבר וזה נחשב לשירות??? הטכני הזה ממש בצורה גלויה אמר לנו לכבות ולהדליק את המזגן דרך הפקק החשמלי ודרך אגב הקלטנו כל מילה שלו בטייפ של הפלאפון ואנחנו מתכוונים להגיש את כל הטענות האלה לתביעות קטנות- איך יתכן שיש כאלה טכנאים שעובדים אצלכם???!!!!
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה