|
|
|
|
|
|
שירות נוראי ומוצר פגום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו לפני כשנתיים מזגן מאלקטרה. לפני כשבועיים הוא הפסיק לעבוד. התקשרנו מספר פעמים לאלקטרה - פעמים רבות ללא מענה, ופעמיים אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו. רצינו לבדוק אם יש עדיין אחריות על המוצר וכן, לבקש מטכנאי שיגיע ויבדוק את המזגן.
גם המזגן החדיש והיקר שקנינו לא עובד וגם השירות זוועתי.
|
עוגמת נפש, כספי ו |
סוג הנזק : |
שיבואו לתקן את המזגן בהקדם האפשרי וללא תשלום - זה מזגן חדש לגמרי שמטופל כמו שצריך. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אלקטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|