פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי חברת אלקטרה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יוסף ספיר 1 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי עומר דוד אני גר בקרית-אונו רכשתי לפני חודש מזגן של אלקטרה דגם 3.5 עילי ומהיום הראשון נתקלתי בבעיה שהמזגן לא מקרר וחמור מכך היחידה הפנימית מרעישה
המזגן הותקן ביום חמישי 26/6.
ביום ראשון 29/6 פתחתי קריאת שרות הוסבר לי כי החברה מחויבת לתת לי שירות תוך שני ימי עבודה ואכן בא טכנאי ביום שלישי כל ניסיונותיי להקדימו עלו בתוהו
כאמור בא הטכנאי ואמר כי הבעיה היא חוסר גז מילא גז אמרתי לו כי ישנם רעשים מתוך היחידה הפנימית הוא אמר כי מבחינתו הכול תקין והגז הוא המקור לכול וציין כי הוא ממהר מאוד
אכן המזגן קירר אולם הרעשים נשארו.
שוב התקשרתי לאלקטרה והטכנאי חזר שוב בדק ואמר כי המזגן תקין,ציינתי בפניו כי הבעיה מתעוררת לפעמים אחרי מס' דקות ולפעמים גם אחרי שעה אמר כי אין לו זמן והוא לא ממתין והלך
שוב התקשרתי לחברה בטענה כי אכן בעיית הקור נפתרה אולם הרעשים חזקים מאוד.
שוב רק לאחר המתנה של יומיים בא טכנאי שבדק ואמר כי אני צודק והוא שומע רעשים והבעיה היא חלק שנקרא מאיץ והחליף את החלק.
כבר באותו הערב המזגן חזר להרעיש ולמחרת בצהריים המזגן אף הוציא פתיתי קרח ומים ולא ניתן היה להשתמש בו.
התקשרתי לטכנאי שאמר כי הוא לא אחראי ושאפתח תקלת שירות חדשה במוקד, לאחר המתנות ארוכות כי שום נציג אינו מוכן לתת לי לשוחח עם מנהל/ת שירות הצלחתי בעורמה לדבר עם מנהלת שירות שכמובן הבטיחה לתת לי טכנאי עוד יומיים.
לאחר שיחה ארוכה מאוד למעלה משעה על חשבון הלקוח כמובן הסכימה לשלוח טכנאי שיבדוק והוא יעדכן אותה במהות התקלה.
ציינתי בפניה כי אינני מוכן להחלפת חלקים וכי אני רוצה מזגן חדש הטכנאי הגיע בסוף היום ולאחר בדיקה של "50 דקות" אמר כי יש לו השערה שאולי זה חלק שנקרא קלפה??
חלק שצריך להלחים אותו למזגן ואז אולי זה יפתור את הבעיה, וגם הוא איננו יכול לבצע זאת עכשיו אלא הוא יעדכן את האחראי שלו בבוקר.
כל אותו הזמן הוא אינו מוכן לתת לי לשוחח עם האחראי שירות או לחילופין להשאיר לי דו"ח על הממצאים שלו.
• נכון להיום אני עם מזגן חדש לא תקין שלא עובד או לפעמים עובד חלקית ומרעיש
• סעיף 7 בחוזה של אלקטרה מציין בפירוש כי כל חלק שיוחלף במזגן הלקוח יקבל אסמכתא בכתב לכך והדבר כאמור לא קרה
• 4 פעמים ביקרו אצלי טכנאים פעמיים טכנאי בכיר ולא פתרו את התקלה
• הטכנאי האחרון ציין בפני לאחר דין ודברים כי ישנה אפשרות סבירה שאדרוש ואקבל מזגן חדש והדבר איננו תקדים אלא דבר הקורה מעת לעת
• מיותר לציין כי אנחנו נמצאים בתקופה חמה ומזג האוויר הולך ונהיה יותר קשה אני עם אישה לאחר לידה ושני ילדים קטנים בבית

והשאלה שלי עד מתי אני צריך לסבול בחום עד שאקבל את השירות שמגיע לי בזכות ולא בחסד ולאחר טרטורים חוזרים ונשנים מצד אלקטרה
כאמור לעייל אין עם מי לדבר חוץ מנציגי שירות שלא מוכנים להעביר שיחות לגורמים בכירים יותר
אודה לך על עזרתכם
בכבוד רב, עומר דוד
0507502450


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מזגן פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה