פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות עבור מכונת כביסה במסגרת אחריות שלא מטופל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום , יש לי מכונת כביסה בת פחות משנה שהתחילה לעשות בעיות הזמנתי שירות של אלקטרה במסגרת האחריות ,אז ככה התחילה מסכת הייסורים שלי עם שירות הלקוחות שלהם
הגיע אליי הביתה טכנאי ב 12.08.08 לא רק שהגיע עם טופס שרשום בו תקלה אחרת לגמרי ממה שתיארתי בשירות לקוחות, אמר שצריך להחליף חלקים וזה ייקח כמה ימים, בשבוע לאחר מכן התקשרתי לשירות לברר מה קורה הם בכלל אומרים שבמחשב רשום שההתלונה בוטלה והטכנאי לא עשה את מה שצריך , הם דיברו איתו ואמרו שייבדקו ויחזרו אליי ,עבר עוד שבוע והתקשרתי שוב לשירות לא רק שצריך להמתין מעל 10 דקות עד שמישהו עונה גם מעבירים אותי מאחד לאחד ולא יודעים איך לטפל בתקלה כה פשוטה נאמר לי שהטכנאי ביטל את הבקשה לטיפול ואח"כ נאמר שהטכנאי לא זמין, כל מיני תשובות מטומטמות ורק לא מתאמצים לטפל בבעיה דרשתי טכנאי אחר שיגיע וישים את החלקים גם אמרו שלא אפשרי ,ביקשתי לדבר עם מנהל ,אמרו שלא ניתן להעביר ישירות ויחזרו אליי עו באותו יום עברו כבר 3 ימים ולא שמעתי מהם , אבקש את עזרתכם מה לעשות לפני שאפנה לערכאות משפטיות בנושא.
שירות שלא התקיים במסגרת אחריות סוג הנזק :
השלמת טיפול השירות שתואר עבור מכונת הכביסה עד סוף שבוע זה!!!! פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה