פרטי התלונה

תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לא טוב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה מאלקטרה ואז אנו רק סובלים, טכנאי החב' מגיעים אלינו בתדירות מאד גבוהה. המכונה מתקלקלת אחד לחודש בממוצע לפחות, דבר שהוא מוגזם ולא סביר לכל הדיעות.
ביום ראשון האחרון שוב התקלקלה המכונה, הזמנתי שירות ותואם בניגוד לרצוני רק להיום (שימת ליבכם ביום שני הזמנתי ורק היום הגיע).
הטכנאי הגיע היום וקבע שצריך לקחת המכונה למעבדה, מחר יבואו לקחתה.
לנו במשפחה 4ילדים קטנים שיהיו בריאים ומכ' כביסה הינה פריט מאד חיוני ושימושי. הסברתי שזו לא רמת שירות שמכבדת את חב' אלקטרה (לטעמי) ולי באופן אישי נמאס לנסוע לעשות כביסה בת"א בעלות של 12 ש"ח למכונה.
פניתי לשירות שהעביר אותי למנהלת המעבדה (הודייה) שהבהירה לי שאם אני רוצה מכונה חליפית עליי לשלם.
אמרתי לה שזו לדעתי ממש חוצפה היות ואני רק סובל עם המכונה ואני מבקש שתשלח אליי מכונה מבלי שאצטרך לשלם.
היא העבירה את הבקשה למנהל השירות של אלקטרה.
הערב בסביבות השעה 19:50 התקשר אליי מנהל השירות של אלקטרה בכבודו ובעצמו ואמר לי שהוא החליט שלא לספק לי מכונה חליפית ללא תשלום והוא מבקש שאני אסביר לו מדוע עליון להביא לי מכ' אחרת עד להחזרת המכ' שלי מהמעבדה.
ציינתי בפניו את כל המצב, את תחושותיי ואת זה שערימות הכביסה נערמות כל יום. כמו גם את הסבל שלנו מהמכונה אבל שום דבר לא עיניין אותו. הוא פשוט ניסה לשכנע אותי שזה המצב.
אני אמרתי לו שאני מודה לו ואיני מוצא מקום להמשיך בשיחה, חבל שכך הוא נותן שירות.ואז הוא החל לנסות לבוא אליי בטענות "אני לא רוצה לחנך אותך, אנו החלפנו דלת למכ' אנו החלפנו זה וזה וזה והמכונה נמצאת במחסן מאחורי הבית. מה זה בכלל קשור ?, זה אפילו מרגיז זה רק מחזק את זה שהמכונה לא בסדר או שהשירות של הטכנאים כזה גרוע.
את האמת שאני לא ממש מתפלא שזו רמת השירות של אלקטרה אם אדם כזה חסר הבנה והתחשבות ממלא את תפקיד מנהל השירות של החברה.
אני פונה אליכם ע"מ לבקש עזרה מול האטימות של חב' אלקטרה כלפי לקוח שקנה מוצר (במקרה דנן מכ' כביסה) וכך מתעללים בו.
אני קניתי את המכשיר כשהוא חדש, סוג א' ועם אחריות מלאה
תןדה מראש.A
עוגמת נפש ובזבוז כספי סוג הנזק :
לתקן המכשיר כנדרש או להחליפו בחדש ולקבל חליפי עד להחזרתו מהמעבדה פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה